بانوان والیبالیست سازمان منطقه ویژه پتروشمی ماهشهر نائب قهرمان خوزستان شدند

خورنا: تیم والیبال بانوان سازمان منطقه ویژه پتروشیمی، در پایان مسابقات لیگ قهرمانی آزاد والیبال بانوان خوزستان، موفق به کسب مقام دوم این مسابقات شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تیم والیبال بانوان این سازمان، توانست با شکست ۳ بر صفر تمامی رقیبان خود، پس از تیم ملی حفاری اهواز، بر سکوی دوم والیبال بانوان استان خوزستان بایستد.

به گفته ی مسئول ورزش بانوان سازمان منطقه ویژه، این بانوان والیبالیست از نظر کارشناسان، مربیان و مسئولین برگزار کننده ی مسابقات، از سطح کیفی بالایی نسبت به سایر تیمهای شرکت کننده در این رقابتها قرار داشت.

سارا قراچه، تصریح کرد: در دور رفت این مسابقات نیز همچون دور برگشت، تمامی پیروزیهای این تیم با نتیجه ی ۳ بر صفر بدست آمد و این موفقیت، حاصل تمرینات منظم، فشرده و بی وقفه ی اعضای تیم زیر نظر یکی از بهترین مربیان کشور بوده است.

وی افزود: در صورتی که برخی مسائل حاشیه ای در خصوص داوری مسابقات، روحیه ی تیم را تضعیف نمی کرد، قهرمانی برای ما دور از دسترس نبود.

این مسابقات با حضور ۱۰ تیم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تیم های ملی‌حفاری اهواز، فولاد اهواز، شرکت نفت اهواز، نفت امیدیه، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، شهرداری رامشیر، فدک ماهشهر و پتروشیمی بندرامام به صورت رفت و برگشت برگزار شد.

دور رفت این رقابتها از ۱۴ اسفند ۹۱ به میزبانی باشگاه پتروشیمی بندرامام و دور برگشت آن از نهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۲ در اهواز برگزار شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *