تاکسی های اهواز کارتی می شوند

خورنا: مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها، سیستم‌های الکترونیکی کارت‌خوان تا ۶ ماه آینده بر روی تاکسی‌های شهری اهواز نصب خواهد شد.

موسی ممبینی اظهار کرد: با توجه به اختلاف نظر میان شهروندان و تاکسی‌رانان در ارتباط با پول خرد جهت پرداخت کرایه یا باقی‌مانده پول مسافران، بنا است که با استفاده از مدیریت جانبی، استفاده از پول برای پرداخت کرایه، از عرصه حمل و نقل شهری حذف شود.

وی تصریح کرد: به این ترتیب و با نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در تاکسی‌ها و پرداخت وجه معین از طریق کارت‌های الکترونیکی، مسافر و تاکسی‌ران به حقوق خود رسیده و در زمان نیز صرفه‌جویی می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز ادامه داد: دستگاه‌های کنترل حضور و غیاب در ایستگاه‌ها به منظور ثبت حضور تاکسی‌ها و دستگاه‌های کارت‌خوان نیز در تاکسی‌ها برای پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی، نصب خواهند شد.

ممبینی عنوان کرد: نظرسنجی‌های نشان داده که این طرح با استقبال شهروندان و تاکسی‌رانان مواجه خواهد شد.

وی درباره هزینه نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در تاکسی‌های شهری گفت: نصب دستگاه برای تاکسی‌ران هیچ هزینه‌ای در بر نخواهد داشت و یکی از شروط اولیه‌ سازمان تاکسی‌رانی اهواز برای سرمایه‌گذاران شرکت‌کننده در مناقصه، رایگان بودن نصب این سیستم بوده است.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز افزود: مطالعات لازم در زمینه این پروژه انجام شده و این طرح به زودی در یکی از مناطق اهواز مانند مسیر فرودگاه، مسیر شهدا به کیانپارس و یا یکی از مسیرهای هسته مرکزی شهر به سمت غرب یا شرق اهواز، آغاز به کار خواهد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *