اموال به سرقت رفته نیروگاه رامین اهواز در ماهشهر کشف شد

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از کشف اموال مسروقه از نیروگاه رامین اهواز در این شهرستان خبر داد.

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: سال ۸۳ مزایده‌ای با عنوان فروش تجهیزات مستعمل و غیر قابل بازیابی در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد.

وی ادامه داد: سارقان با فرصت‌طلبی هنگام خروج اموال مزایده گذاشته شده، مقدار قابل توجهی از تجهیزات این نیروگاه را خارج کرده و به سرقت بردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش مأموران نیروی انتظامی این شهرستان،تجهیزات به سرقت رفته به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال شامل چهار دستگاه ژنراتور، چهار دستگاه بوبین برق، دو دستگاه ترانس و ۲۲ پالت حاوی متعلقات دستگاه‌های ذکر شده کشف و ضبط شد.

حیاتی افزود: این اموال مسروقه در محوطه باربری شرکت سابار جنوب در بندر امام (ره) کشف شد که سارقان قصد بارگیری آن به مقصد تهران را داشتند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: امنیت یکی از مؤلفه‌هایی است که که در این شهرستان از ضریب بالایی برخوردار است و این مسئله مرهون تلاش تمام نهادهای نظامی و انتظامی و قضایی است.

حیاتی با اشاره به امنیت موجود در سطح شهرستان ماهشهر تصریح کرد: نیروی انتظامی ماهشهر با تلاش شبانه‌روزی ماموران جان بر کف خود توانسته است امنیت مطلوبی را در این شهرستان برقرار کند.

وی اضافه کرد: امنیت یکی از اصلی‌ترین نیازهای بشری بوده و این مسئله به حدی مهم است که حتی فکر نبود امنیت آسایش را از آدمی سلب می‌کند که در حال حاضر با تلاش مسئولان مربوطه، ضریب امنیت شهرستان بندر ماهشهر در حد مقبولی تأمین شده است.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر افزود: امنیت از مهمترین خواسته‌های مردم است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

حیاتی با بیان اینکه شهروندان نیز در تأمین امنیت پایدار نقش اساسی دارند، افزود: بدون شک امنیت مناسبی که امروز در سطح شهرستان ماهشهر به چشم می‌خورد بدون همکاری مردم با دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی ممکن نیست.

وی در پایان خواستار تداوم این همکاری مؤثر شد و از دستگاه‌های انتظامی و قضایی نیز خواست همچون گذشته در راستای تأمین امنیت منطقه اهتمام ویژه داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Yenafar داشتم خبر رو میخوندم اونجایی از اونجایی که نوشته بودید ماهشهر دارای ضریب امنیت بالایی ادامه ندادم چرا چرت و پرت مینویسید ؟؟ امنیت در ماهشهر هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
  • معشوری بعد از 9 سال پیدا شدن، پز هم میدین ؟! اونم احتمالا شانسی پیدا شده!
  • کاروک در کجای شهر امنیت هست لابد دزدان سر تقسیم اموال با هم درگیری داشتن یکی امده یه زنگی به پاسگاه زده ، این که دیگه این همه پز را نداره