اختصاص ۲ درصد از درآمدهای نفتی به خوزستان

خورنا: سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: دولت با ارائه لایحه ای به مجلس شورای اسلامی، خواستار اختصاص ۲درصد از درآمدهای نفتی به استان خوزستان شد.

غلامحسین الهام در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: هدف از اختصاص این منابع مبارزه با پدیده بیکاری در این استان نفتخیز است.وی خاطر نشان کرد: در طول ۸ سال دفاع مقدس آسیبهای فراوانی به زیرساختهای خوزستان وارد شد که مردم خوزستان ضمن مقاومت بی نظیر و دفاع جانانه از کشور و تحمل خسارتهای فراوان میزبان رزمندگان از سراسر کشور نیز بودند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور افزود: در عین اقدامات فراوانی که برای پیشرفت استان انجام شده مع الوصف بیکاری همچنان جوانان این استان را رنج می دهد که برای حل آن اقدام جدی و فوق العاده ضروری است.

سخنگوی دولت اظهار کرد: رئیس جمهور در دیدار با مردم این استان وعده داد که با ارائه لایحه ای از مجلس شورای اسلامی تقاضا کند که با اختصاص ۲ درصد از درآمدهای نفتی صرفا به استان خوزستان موافقت کند تا صرف تولید و اشتغال جوانان این استان شود.

وی افزود: این لایحه در دولت تصویب شده و با قید دو فوریت آماده ارائه به مجلس شورای اسلامی است.

الهام تاکید کرد: امیدوارم مجلس با تصویب این لایحه و با تامین یک منبع پایدار به تولید کمک و زمینه پایان دادن به پدیده بیکاری در این استان را فراهم سازد.

سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت خاطر نشان کرد: در واقع رویکرد این لایحه تبدیل ۲درصد
درآمدهای نفتی به سرمایه گذاری و ارتقا تولید در استان خوزستان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد امیدوارم به سرانجام برسه