۴ کیلومتر از جاده آبادان ـ ماهشهر باقیمانده است

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: هنوز چهار کیلومتر انتهایی این پروژه باقیمانده و در صورت عدم بهره برداری از آن تا پایان سال بار دیگر شاهد حوادث ناگوارتری در این جاده خواهیم بود.

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: طبق جلسه‌ای که هر سه نماینده مردم آبادان در مجلس هفت ماه پیش با وزرای راه و شهرسازی و نفت داشتیم، همچنان پروژه نیمه تکمیل جاده موسوم به مرگ آبادان ـ ماهشهر پیگیری شد و در خصوص اتمام هرچه سریع‌تر این جاده چون گذشته تعهداتی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس افتتاح مسیر ارتباطی آبادان ـ ماهشهر به صورت کامل تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری وعده داده شد که متاسفانه چنین امری نیز محقق نشد.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تاکنون ۷۰ درصد این پروژه اجرایی شده است اما همچنان در حال تکمیل و در دستور کار است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و تردد هر چه بیشتر مسافران و مهمانان نوروزی در این مسیر تصریح کرد: هنوز چهار کیلومتر انتهایی این پروژه باقیمانده و در صورت عدم بهره برداری از آن تا پایان سال بار دیگر شاهد تصادفات و حوادث ناگوارتری در این جاده خواهیم بود.

دهدشتی اضافه کرد: باید در خصوص تکمیل و افتتاح هر چه سریع‌تر این مسیر ارتباطی تلاش شود تا بیش از این شاهد مرگ همشهریان و تصادف در این جاده نباشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *