جزئیات و چگونگی پرداخت وام ۳۰میلیون تومانی

خورنا: مجید کیان‌پوردر گفت‌گو با ایسنا،با اعلام افزایش سقف وام مسکن بافت‌های فرسوده به ۳۰میلیون تومان اظهار کرد: پیش از این که در کارگروه مسکن کشور، افزایش وام بافت فرسوده در اردیبهشت ماه جاری به ۳۰ میلیون تومان به تصویب برسد، جهت تصویب نهایی به شورای پول و اعتبار ارسال شده بود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با بیان اینکه پرداخت تسهیلات از طریق بانک مرکزی به بانک های ملی، سپه، صادرات، تجارت، ملت و رفاه ابلاغ شده است، گفت: براساس تصمیم اخیر شورای پول و اعتبار میزان وام از ۲۰ میلیون به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت پرونده‌های قبل از تصویب افزایش وام، اظهار کرد: پرونده‌هایی که به عقد قرارداد نرسیده باشند،‌ به طور حتم می توانند هر زمانی که افزایش وام مصوب شد از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه با افزایش وام ساخت تا سقف ۳۰ میلیون تومان، روند نوسازی وبهسازی در بافت‌های فرسوده تسریع پیدا می‌کند،‌ گفت: با تصمیم شورای پول اعتبار در آینده نزدیک شاهد سرعت بخشی در نوسازی بافت‌های فرسوده می‌شویم.

معاون وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه در نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری، اعطای تسهیلات، تخفیف عوارض شهرداری و سایر امتیازات در قوانین پیش بینی شده است بیان کرد: با افزایش وام در بافت های فرسوده و مشارکت حداکثری مردم و مساعدت و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی ، شهرداری‌ها و دیگر نهاد های مسئول، زمینه تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده فراهم خواهد شد.

این در حالی است که پیش‌تر کیان ‌پور درباره احتمال افزایش تسهیلات بافت فرسوده به ۳۰ میلیون تومان به ایسنا گفته بود: پیگیری می‌شود که تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال افزایش یابد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *