وام ۱۰ و ۱۵ میلیون تومانی برای نانوایان

خورنا: اگرچه به واسطه تخصصی بودن این نمایشگاه، بازدیدکنندگان محدودی از آن دیدن کردند اما دستاوردهای خوبی به همراه داشت که تحقق آن می تواند نان با کیفیت و مرغوب تری را به دست مشتری در استان خوزستان برساند.

وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر تولید کنندگان نانهای حجیم، سنتی، فانتزی، کیک و شیرینی، سازندگان خطوط تولید صنعتی، انواع نان و کیک و شیرینی، سازندگان ماشین آلات کاشت، برداشت و آماده سازی گندم برای تولید آرد، شرکتهای سازنده سیلوهای ذخیره گندم، غلات و آرد، تولید کنندگان مواد غنی کننده و بهبود دهنده انواع آرد و… حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار کشور اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از اضلاع کیفیت پس از ماشین آلات، ابزار و استادکاران است که در راستای آشنایی بیشتر و ارتباط بین سیلوسازان، آسیابانی و نانوایی بین این گروه و تولیدکنندگان برتر و برجسته کشور برگزار شد.

خواجوی افزود: برای شرکت در نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت گندم، آرد و نان به کلیه مخاطبان این نمایشگاه اطلاع رسانی شد و واحدهایی از تهران و سایر استانها در این نمایشگاه حضور داشتند.

وی یکی از تاثیرهای مثبت برگزاری این نمایشگاه را گفتگو با مسئولان ارشد و ذیربط به منظور توجه به صنعت گندم، آرد و نان عنوان کرد و اظهار داشت: در حاشیه این نمایشگاه گفتگوهایی صورت گرفت که تاسیسات و ماشین آلات به صورت اقساطی به بهره برداران واگذار شود.

خواجوی ادامه داد بر همین اساس مقرر شد یک هزار و ۳۰۰ نفر از نانوایان استان خوزستان که یک سوم کل نانوانها را تشکیل می دهند تسهیلاتی در حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان دریافت کنند.

به گزارش مهر،نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت گندم ، آرد و نان اهواز از سوم الی هفتم اسفند ۹۱ به مدت پنج روز در نمایشگاه بین المللی خوزستان برگزار شد که بیش از ۲۰ واحد تولید کننده استانی و ملی در این نمایشگاه حضور داشتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *