معاون اول رئیس جمهور تاسیسات اراضی پشتیبانی منطقه ویژه بندر امام خمینی را افتتاح کرد

خورنا: پروژه تاسیسات و زیرساخت اراضی پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) که از مجموعه پروژه‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان است، با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، پروژه تاسیسات و زیرساخت اراضی پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) که از مجموعه پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و سرمایه‌گذاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان است، با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا رحیمی به همراه رستم قاسمی و علی نیکزاد، وزرای نفت و راه و شهرسازی پس از افتتاح بندر تجاری شادگان این پروژه را نیز در بندر امام خمینی (ره) به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار داد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و سرمایه‌گذاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال و با هدف ایجاد اشتغال سه هزار و ۷۶۵ نفر ظهر امروز به بهره برداری رسید.

افزایش ظرفیت باربری اسکله‌ها با اعتبار بالغ بر ۷۶ هزار میلیون ریال و میزان اشتغالزایی ۱۳۰ نفر، احداث ساختمان جستجو و نجات دریایی اروند کنار با اعتبار هزینه ۴۰ هزار میلیون ریال و میزان اشتغالزایی ۱۲۵ نفر، احداث دایک B6 و خیابان‌های پیرامون آن با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال با میزان اشتغالزایی ۳۷۵ نفر از جمله طرح‌هایی هستند که قرار است امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور مورد بهره‌برداری قرار گیرند.