استقلال در آستانه حذف از لیگ برتر

خورنا: در مورد اعتراض مسئولان باشگاه پرسپولیس به محرومیت بنگر تا اطلاع ثانوی و اینکه چرا با مسئولان سپاهان برخورد نمی‌شود، عنوان کرد: هنوز رای دیدار پرسپولیس – سپاهان صادر نشده و در حال بررسی هستیم. متاسفانه طوری القا شده که رای را صادر کرده‌ایم در حالی که هیچ حرفی در این باره زده نشده است، فقط اعلام کردیم بنگر تا اطلاع ثانوی از بازی برای پرسپولیس محروم است.

وی درباره اینکه برخی اعلام خبر محرومیت استقلال از لیگ فصل آینده به دلیل بدهی یک میلیاردی را شوخی خوانده‌اند، گفت: ۴۰ باشگاه بدهکار داریم که نام ۳ باشگاه زودتر اعلام شد و یکی از آنها استقلال است. چون لیست بدهکاران این تیم‌ها آماده بود زودتر نام آنها را اعلام کردیم. رای خود را در این زمینه صادر کردیم و اگر اجرا نشد، دست ما نیست. در فوتبال اگر بخواهند ۵۰ حکم را اجرا کنند و یکی حکم را اجرا نکنند، بحث دیگری است که به ما ربطی ندارد. ما درباره رای خود قاطع هستیم.

حسن‌زاده در خصوص درخواست هیات فوتبال گیلان مبنی بر بخشش دیدارهای خانگی داماش تصریح کرد: درخواست هیات فوتبال گیلان به دست ما رسید و آن را بررسی کردیم. متاسفانه هر چقدر خواستیم به این تیم کمک کنیم، مقدور نبود و با وجود اینکه پیش‌تر، این هیات تعهد داده بود اتفاقات ناپسند در دیدارهای خانگی این تیم رخ ندهد اما باز هم این موضوع ادامه پیدا کرد. من و همکارانم در کمیته انضباطی بعید می‌دانیم محرومیت داماش لغو شود.

به گزارش نسیم،رئیس کمیته انضباطی از اظهار نظر درباره صحبت‌های اخیر رویانیان پیرامون داوری و دیگر مسائل خودداری کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *