رقابت‌های والیبال گرامیداشت دهه فجر در آبادان به پایان رسید

خورنا: رقابت‌های والیبال گرامیداشت دهه فجر با معرفی تیم هیئت والیبال آبادان به عنوان قهرمان این رقابت‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آبادان، جام دهه فجر انقلاب اسلامی، یادواره شادروان غلامرضا اخوان، شب گذشته با معرفی تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها به پایان رسید.

این رقابت‌ها که با حضور شش تیم در دو گروه سه تیمی آغاز شده بود در نهایت پس از سه هفته با معرفی تیم هیئت والیبال آبادان به عنوان قهرمان این رقابت‌ها به پایان رسید.

شب گذشته تیم‌های شرکت پالایش و پخش و هیئت والیبال آبادان در دیدار پایانی به مصاف هم رفتند که هیئت والیبال آبادان موفق شد در سه ست پیاپی، پالایش و پخش را از پیش روی بردارد و به مقام نخست دست پیدا کند.

همچنین در دیدار رده‌بندی که قبل از دیدار پایانی انجام شد، دو تیم اداره بنادر و دریانوردی آبادان و نیروگاه گازی به مصاف هم رفتند که در این مصاف اداره بنادر آبادان موفق شد در یک دیدار برتر حریف خود را قاطعانه در سه ست متوالی شکست دهد و به مقام سوم این رقابت‌ها دست پیدا کند.

این رقابت‌ها از آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران با حضور تیم‌های بهداری و بهداشت صنعت نفت، نیروگاه گازی آبادان، پالایش و پخش، اداره بنادر آبادان، نفت و گاز اروندان خرمشهر و هیئت والیبال شهرستان آبادان آغاز شده بود.