فرماندار ویژه آبادان: آبادان را در آستانه سال جدید زیبا کنید

خورنا: فرماندار ویژه آبادان خواستار توجه به زیباسازی این شهرستان در آستانه سال جدید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت‌ غذایی آبادان که با حضور اعضای این شورا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم و حضور مهمانان نوروزی در این شهرستان آغاز می‌شود باید برای زیباسازی شهر تلاش کرد.

وی افزود: در این راستا از مسئولان می‌خواهیم با مواردی که زیبایی شهر را دچار خدشه می‌کند به شدت برخورد کنند.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به عرضه و کشتار دام در منطقه حوالی کشتارگاه این شهرستان ادامه داد: این افراد علاوه بر اینکه بدون هیچ موازین بهداشتی اقدام به عرضه و کشتار دام می‌کنند منظره‌‌ای بسیار زشت را در شهر ایجاد می‌کنند که شایسته آبادان نیست.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: حوزه بهداشت با سلامت عموم سر و کار دارد و باید با سودجویانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی شود.

وی اضافه کرد: در این راستا باید طوری عمل شود که محیط برای حضور این افراد سودجو در آبادان ناامن شود.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین با توجه به اینکه در آستانه پایان سال و افزایش خریدها در شهرستان هستیم باید نظارت بهتر و قوی‌تری از سطح بازار و به ویژه مواد غذایی از لحاظ بهداشتی انجام شود.

ایلخاص‌زاده با اشاره به مصوبه مسقف‌کردن کانال آب توسط پالایشگاه آبادان افزود: این پروژه از مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور است که وزارت نفت مکلف به اجرای آن است.

وی افزود: کانال‌های روباز آب موجب ایجاد منظره‌ای ناپسند شده و زیبایی آن مناطق را از بین برده که پالایشگاه باید نسبت به مسقف کردن آن اقدام کند.

فرماندار ویژه آبادان در خصوص واحدهای صنفی عرضه قلیان نیز گفت: باید ابتدا به آنها اخطار داده شود و در صورت عدم رعایت نسبت به پلمب کردن آنها یا دادن مجوز عرضه محصولات دیگر به این واحدها اقدام شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *