تنظیم سند جامع ازدواج برای جوانان ماهشهر

خورنا: فرماندار ماهشهر خواستار تنظیم سند جامع ازدواج به منظور رفع مشکلات جوانان ماهشهری در این زمینه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، منوچهر حیاتی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در شناسایی و حل مشکلات جوانان حساس باشند و با ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه حوزه جوان بسیار حساس است، افزود: مدیران و مسئولان شهرستان با آگاهی از این حساسیت باید شناختی کامل از جوانان پیدا کرده و نسبت به ارائه برنامه‌ها در راستای رفع مشکلات و کمبود و کاستی‌های آنان اقدام کنند.

فرماندار ماهشهر خاطرنشان کرد: باید با حمایت اداره‌های متولی به صورت تخصصی در حوزه‌های ازدواج، اشتغال، هویت و مسکن اقدام کرد.

وی اضافه کرد: حل مشکل ازدواج نیازمند شناخت مشکلات امروز جوانان بوده زیرا نیازهای امروز جوانان بسیار بالاتر از دیدگاه‌ مدیران و مسئولان است.

حیاتی بیان کرد: مسئولان باید با نیازسنجی مناسب، مشکلات جوانان را شناخت و از این طریق اقدام به رفع آنها کرد.

وی همچنین عنوان کرد: امروز مشکلات ازدواج را با مدیریت و برنامه سال‌های گذشته نمی‌توان حل کرد و باید با ورود به حوزه جوانان و استفاده از کارشناسان متخصص نیاز امروز آنها را بررسی و نسبت به تنظیم سند جامع ازدواج جوانان شهرستان اقدام کرد.