بازی دست گرمی قبل از پلی آف بین ماهان – صنایع ماهشهر برگزار می شود

خورنا: تیم بسکتبال فولا دماهان در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال میزبان صنایع ماهشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های هفته هفدهم باشگاههای برتر کشور با حساسیت تیم های ته جدولی برای حضور در پلی آف و جداشدن از قعر جدول دنبال می شود که در این میان تیم صنایع ماهشهری که تاکنون رده هفتم جدول رده بندی را به خوداختصاص داده است سایه البدرکنگ و استقلال زرین قشم را روی سر خود احساس می کند و از این جهت بازی با فولادماهان برای این تیم از اهمیت بسزایی برخوردار است.

از طرفی جایگاه ماهان در رده دوم جدول رده بندی تقریبا تثبیت شده است و همانگونه که صادق زاده در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده دو دیدار آخر این تیم یعنی بازی فردا و بازی بعد مقابل البدرکنگ بیشتر جنبه تشریفاتی دارد و سرمربی تیم اصفهانی با یارانش بیشتر به ارتقا سطح کیفی بازی های خود و کسب آمادگی لازم برای شروع رقابت های پلی آف هستند.

ماهان در دیدار رفت ۸۸ بر ۶۲ موفق به شکست تیم صنایع شده بود و با برتری در این دیدار ۳۱ امتیازی خواهد شد. بنا به گفته صادق زاده هر سه گارد راس این تیم مصدوم هستند و این تیم با ده نفر بازیکن در بازی این هفته مقابل شاگردان توفیق قرار می گیرند.

بازی های دو هفته پایانی دور برگشت تحت تاثیر اطلاعیه جدید فدراسیون هم قرار گرفته است چرا که اسامی بازیکنان شرکت کننده در اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های غرب آسیا که به میزبانی ایران برگزار می شود بعد از انجام بازی های هفته هجدهم اعلام خواهد شد و شاید این امر بازیکنان را برای ارائه بازیهای جذاب تر از خود و جلب نظر بچیرویچ سرمربی اسلوانیایی تیم ملی با انگیزه تر کند.