دستگاه‌های حفار در شادگان تا اسفند ماه کار خود را تکمیل کنند

خورنا: شهردار شادگان گفت: دستگاه‌های حفار در این شهرستان تا اسفند ماه کار خود را تکمیل کنند.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهارکرد: به منظور انجام تعهدات لازم در محیط شهری در خصوص استقبال از نوروز، همه دستگاه‌های حفار در شادگان حداکثر تا اسفند ماه مهلت دارند تا عملیات خود را تکمیل کنند.

وی افزود: در این مدت دستگاه‌هایی که فعالیت‌های عمرانی آنها نیازمند شکاف آسفالت و گود برداری است باید تا زمان تعیین شده نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

شهردار شادگان ادامه داد: این مسئله در دستورالعمل‌هایی به همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان اعم از شرکت آب و فاضلاب، توزیع برق، مخابرات، گاز و غیره که نسبت به ایجاد زیرساخت‌های خود در حال فعالیت بوده و هستند ابلاغ می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این همه مالکان واحدهای مسکونی و تجاری که قصد نوسازی و یا تجدید بنا را دارند باید در این روزهای باقی‌مانده از سال برای صدور پروانه‌های ساختمانی مسکونی جهت انجام فعالیت‌های تخریب، حمل خاک و نخاله‌برداری مورد نیاز را اقدام کنند.

آلبوناصر در ادامه خاطرنشان‌کرد: از اوایل اسفند ماه به بعد شهرداری از صدور مجوز حفاری، گودبرداری و انجام فعالیت‌هایی که نیازمند حفاری در سطح شهر است جلوگیری خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه نوروز و لزوم آماده‌سازی و زیباسازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی دستگاه‌های حفار باید به دستورالعمل و ابلاغیه مذکور را رعایت کرده و از زمان تعیین شده از هرگونه حفاری در سطح شهر جلوگیری کنند.

شهردار شادگان در پایان ابراز امیدواری کرد: با همراهی و همکاری مردم و مسئولان بتوانیم گام‌های مناسبی در جهت زیباسازی این شهرستان در ایام نوروز و حضور مسافران و میهمانان نوروزی را برداریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *