شورای شهر با چشمانی بازتر مشکلات خرمشهر را نظاره‌گر باشد

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: عدم حضور اعضای شورای شهر در جلسات، بی‌احترامی به شهر و خیانت به مردم است و شورای شهر با چشمانی بازتر مشکلات خرمشهر را نظاره‌گر باشند.

سیدصباح حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: مشکلات بین شهرداری و شورای اسلامی شهر خرمشهر همچنان بر قوت خود باقی بوده و برای شهر و شهروندان مشکلات ریز و درشتی را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته شورای شهر در ارتباط با طرح سوال یکی از اعضا در خصوص کمبود فضای سبز شهر از شهردار خرمشهر، افزود: متاسفانه به دلیل غیبت سه عضو شورای شهر، جلسه روز گذشته تشکیل نشد که البته این موضوع برای نخستین بار نیست که به وقوع می‌پیوندد.

*برخی مسئولان شهر و شهروندان را از یاد برده‌اند

رئیس شورای شهر خرمشهر با انتقاد از عدم تعامل و همکاری سه عضو غایب شورای شهر خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات در شهرستان خرمشهر انبار شده اما همچنان برخی مسئولان تنها به مصالح خود فکر کرده و شهر و شهروندان را از یاد برده‌اند.

وی اضافه کرد: اینکه برخی اعضا با عدم حضور خود در جلسات سبب سنگ اندازی در کارهای شورای شهر می‌شوند جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست اما همین افراد باید بدانند که تا پایان عمر این دوره شورا تنها چند ماه فرصت باقیمانده و چه خوب است در این مدت با چشمانی بازتر مشکلات خرمشهر را نظاره‌گر بوده و از در تعامل برآیند.

حسینی در پایان گفت: عدم حضور اعضای شورای شهر در جلسات مرتبط، بی‌احترامی به شهر و خیانت به مردم است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *