نماینده خرمشهر: مسئولان خرمشهر برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان شهرستان می‌خواهیم برای رفع مشکلات مردم خرمشهر تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله سامری امروز در جلسه شورای اداری خرمشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور مدیران ادارات دولتی برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: برخی ادارات در شهرستان فعالیت بسیار مناسبی را دارند که باید از این بابت از آنها قدردانی کرد.

وی افزود: اجرای پروژه طرح فاضلاب شهری خرمشهر که در طول جنگ از بین رفته و پس از ۲۳ سال در حال انجام است یکی از کارهای مهم در حال اجرا در این شهرستان است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند ممکن است حفاری‌ها و کنده‌کاری‌های مورد نیاز برای اجرای این پروژه موجب آزاردگی مردم شود اما طرح فاضلاب یکی از نیازهای ضروری شهر است.

سامری تصریح کرد: در زمینه احداث پل راه‌آهن خرمشهر نیز به دلیل مشکلات مالی این پروژه متوقف شده بود که خوشبختانه با پیگیری انجام شده توسط مسئولان شهرستان و استان مجدداً اعتباراتی برای اجرای این پروژه تخصیص داده شد.

وی اضافه کرد: با این وجود برخی نهادها و ادارات هستند که به دلایلی نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی باید اذعان کرد که وضعیت امنیت اجتماعی در شهرستان مطلوب نیست.

سامری افزود: متاسفانه سرقت‌ها در خرمشهر بیداد می‌کند و در هر منطقه‌ای که می‌رویم موردهایی از سرقت در آنها مشاهده می‌شود.

وی گفت: باید تعارف‌ها را کنار بگذاریم و اگر مردم مشکلی داشته باشند آن‌را بازگو کرده تا برای رفع آنها چاره اندیشی انجام شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مسئولان شهرستان می‌خواهیم برای رفع مشکلات مردم خرمشهر تلاش کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *