بارش شدید باران در راه است/ آماده‌باش فرمانداران در خوزستان

خورنا: مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان درباره بارش‌های باران در شهرهای شمالی خوزستان هشدار داد و گفت: سه شنبه اوج بارش‌هاست.

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بارش باران در شهرهای خوزستان از امشب آغاز می‌شود و هشدارهای لازم درباره این بارش‌ها صادر شده است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده بارش‌های باران در شهرهای شمالی مانند اندیمشک، شوش، شوشتر، گتوند، دزفول، ایذه و مسجدسلیمان بیشتر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برخی از پیش‌بینی‌ها در شهرهای جنوبی مانند دشت آزادگان، هویزه و سوسنگرد نیز شاهد بارش‌های قابل توجهی خواهیم بود.

*فرمانداران آماده باش هستند

مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان اظهار داشت: بر اساس اخطاریه‌های صادرشده برای همه فرمانداری‌های خوزستان، آماده باش اعلام شده است و باید تدابیر لازم در صورت بارندگی و آبگرفتگی معابر دیده شود.

آملازاده با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر در شهرهای خوزستان بسیار محتمل است، تاکید کرد: ستادهای بحران در شهرهای خوزستان تشکیل شده است و همه فرمانداری‌ها باید در این باره آمادگی لازم برای مقابله با هر واقعه‌ای را داشته باشند.

مدیر ستاد بحران خوزستان خاطر نشان کرد: در شهرهای جنوبی استان خوزستان به دلیل وزش تندبادها دریا مواج خواهد بود و مردم و صیادان در این باره باید توجه زیادی به این مسئله داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس برخی پیش‌بینی‌های هواشناسی خوزستان بین ۲۵ تا ۵۵ سانتیمتر بارندگی در روز سه شنبه برای شهرهای خوزستان پیش‌بینی شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *