احکام انتصابات در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

خورنا|باقر گل فر:طی احکام جداگانه ای از سوی مهندس جعفر ربیعی نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس آقایان رستمی؛ زال خانی؛ حسنی؛ صانعی؛ یاسری؛ قسامی و شمیم به ترتیب به سمت مدیران عامل جدید شرکت های پتروشیمی بندرامام؛ فجر؛ پارس؛ نوری؛ عملیات غیر صنعتی پازارگاد ، آپادانا خلیج فارس و مبین منصوب شدند.

 بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی  هلدینگ خلیج فارس در این احکام آمده است:

” جناب آقای جلیل قسامی

بنا به پیشنهاد هیات مدیره شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس و با توجه به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی، شما را به عنوان مدیرعامل شرکت مذکور منصوب می‌نمایم.

نقش شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان پیشران توسعه صنعت پتروشیمی کشور در اجرای طرح‌های جدید پتروشیمی تبلور می‌یابد. در این میان انجام پروژه‌هایی نظیر پتروشیمی آپاداناخلیج فارس که در جهت متنوع‌سازی سبد سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج فارس موثر می‌باشند، از اهمیت بیشتری برخوردارند.

انتظار می‌رود با تکیه بر خداوند متعال و استفاده از تجربیات خود و به کارگیری همکاران متعهد و کاردان و با استفاده از کلیه امکانات درون و برون شرکتی در اجرای بهینه پروژه مهم پتروشیمی آپادانا خلیج فارس در زمان‌بندی مشخص شده همت گمارید. اطمینان دارم کارکنان متخصص و دلسوز و نیز اعضای هیات مدیره و مدیران آن شرکت یاریگر جنابعالی در انجام وظایف محوله خواهند بود.

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه جناب آقای ارونقی در دوران مسوولیت قدردانی و برای ایشان در جایگاه‌های دیگر آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

برای جنابعالی و همه همکاران شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس، توفیق الهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نجیب ایران و سربلندی و موفقیت آرزو دارم.”

“جناب آقای مسعود حسنی

بنا به پیشنهاد هیات مدیره شرکت پتروشیمی پارس و با توجه به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی، شما را به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل شرکت مذکور منصوب می‌نمایم.

صنعت پتروشیمی کشور به عنوان یکی از صنایع پیشرو در اقتصاد ایران دارای جایگاهی رفیع است و در این میان شرکت پتروشیمی پارس همواره در حوزه‌های گوناگون در رتبه‌های بالا قرار داشته است

. ارتقای شاخص‌های منابع انسانی، مالی و فرآیندی در کنار افزایش سودآوری این مجموعه عظیم از وظایف عمده جنابعالی به شمار می‎‌رود که امیدوارم در جهت نیل به آن با همه توان همت گمارید.

اطمینان دارم با تکیه بر خداوند متعال و استفاده از تجربیات گران‌سنگی که دارید با همکاری صمیمانه اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان دلسوز و متخصص آن شرکت، در رفع موانع و مشکلات موجود، ایجاد محیطی پر نشاط و در نهایت ارتقای جایگاه شرکت پتروشیمی پارس در همه زمینه‌ها موفق و موید خواهید بود.

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه آقایان وفا و قسامی در دوران مسوولیت قدردانی و برای ایشان در جایگاه‌های دیگر آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

برای جنابعالی و همه همکاران شرکت پتروشیمی پارس، توفیق الهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نجیب ایران و سربلندی و موفقیت آرزو دارم.”

جناب آقای حمیدرضا رستمی

بنا به پیشنهاد هیات مدیره شرکت پتروشیمی بندرامام و با توجه به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی، شما را به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل شرکت مذکور منصوب می‌نمایم.

صنعت پتروشیمی کشور به عنوان یکی از صنایع پیشرو در اقتصاد ایران دارای جایگاهی رفیع است و در این میان شرکت پتروشیمی بندرامام همواره در حوزه‌های گوناگون در رتبه‌های بالا قرار داشته است.

ارتقای شاخص‌های منابع انسانی، مالی و فرآیندی در کنار افزایش سودآوری این مجموعه عظیم از وظایف عمده جنابعالی به شمار می‎‌رود که امیدوارم در جهت نیل به آن با همه توان همت گمارید.

اطمینان دارم با تکیه بر خداوند متعال و استفاده از تجربیات گران‌سنگی که دارید با همکاری صمیمانه اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان دلسوز و متخصص آن شرکت، در رفع موانع و مشکلات موجود، ایجاد محیطی پر نشاط و در نهایت ارتقای جایگاه شرکت پتروشیمی بندرامام در همه زمینه‌ها موفق و موید خواهید بود.

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه آقایان امیری و نشان‌زاده در دوران مسوولیت قدردانی و برای ایشان در جایگاه‌های دیگر آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

برای جنابعالی و همه همکاران شرکت پتروشیمی بندرامام، توفیق الهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نجیب ایران و سربلندی و موفقیت آرزو دارم.”

جناب آقای غلامعلی زال‌خانی

بنا به پیشنهاد هیات مدیره شرکت پتروشیمی فجر و با توجه به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی، شما را به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل شرکت مذکور منصوب می‌نمایم.

جایگاه و وظایف آن شرکت به عنوان ارایه کننده سرویس‌های جانبی به شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر بسیار مهم و رفیع است. انتظار می‌رود با تکیه بر خداوند متعال و استفاده از تجربیات خود و به کارگیری همکاران متعهد و کاردان و با استفاده از کلیه امکانات درون و برون شرکتی و برقراری ارتباط موثر با ذینفعان محترم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود، ایجاد محیطی پر نشاط و ارتقای شاخص‌های منابع انسانی، فرآیندی، مالی و افزایش سودآوری آن مجموعه همت گمارید.

اطمینان دارم کارکنان متخصص و دلسوز و نیز اعضای هیات مدیره و مدیران آن شرکت یاریگر جنابعالی در انجام وظایف محوله خواهند بود.

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه جناب آقای شمیم در دوران مسوولیت قدردانی و برای ایشان در جایگاه‌های دیگر آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

برای جنابعالی و همه همکاران شرکت پتروشیمی فجر، توفیق الهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نجیب ایران و سربلندی و موفقیت آرزو دارم.”

” جناب آقای تقی صانعی

بنا به پیشنهاد هیات مدیره شرکت پتروشیمی نوری و با توجه به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی، شما را به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل شرکت مذکور منصوب می‌نمایم.

صنعت پتروشیمی کشور به عنوان یکی از صنایع پیشرو در اقتصاد ایران دارای جایگاهی رفیع است و در این میان شرکت پتروشیمی نوری همواره در حوزه‌های گوناگون در رتبه‌های بالا قرار داشته است.

ارتقای شاخص‌های منابع انسانی، مالی و فرآیندی در کنار افزایش سودآوری این مجموعه عظیم از وظایف عمده جنابعالی به شمار می‎‌رود که امیدوارم در جهت نیل به آن با همه توان همت گمارید.

اطمینان دارم با تکیه بر خداوند متعال و استفاده از تجربیات گران‌سنگی که دارید با همکاری صمیمانه اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان دلسوز و متخصص آن شرکت، در رفع موانع و مشکلات موجود، ایجاد محیطی پر نشاط و در نهایت ارتقای جایگاه شرکت پتروشیمی نوری در همه زمینه‌ها موفق و موید خواهید بود.

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه جناب آقای طاهری در دوران مسوولیت قدردانی و برای ایشان در جایگاه‌های دیگر آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

برای جنابعالی و همه همکاران شرکت پتروشیمی نوری، توفیق الهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نجیب ایران و سربلندی و موفقیت آرزو دارم.”

” جناب آقای ابراهیم یاسری

بنا به پیشنهاد هیات مدیره شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و با توجه به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی، شما را به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل شرکت مذکور منصوب می‌نمایم.

جایگاه و وظایف آن شرکت به عنوان ارایه کننده خدمات عمومی به شرکت‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه و نیز دبیر شورای راهبردی منطقه، بسیار مهم و رفیع است. انتظار می‌رود با تکیه بر خداوند متعال و استفاده از تجربیات خود و به کارگیری همکاران متعهد و کاردان و با استفاده از کلیه امکانات درون و برون شرکتی و برقراری ارتباط موثر با ذینفعان محترم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود،ایجادمحیطی پر نشاط و ارتقای شاخص‌های منابع انسانی، فرآیندی، مالی و افزایش سودآوری آن مجموعه همت گمارید.

اطمینان دارم کارکنان متخصص و دلسوز و نیز اعضای هیات مدیره و مدیران آن شرکت یاریگر جنابعالی در انجام وظایف محوله خواهند بود.

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه آقایان صفاییان و یاوری در دوران مسوولیت قدردانی و برای ایشان در جایگاه‌های دیگر آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

برای جنابعالی و همه همکاران شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، توفیق الهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نجیب ایران و سربلندی و موفقیت آرزو دارم.”

“جناب آقای علیرضا شمیم

بنا به پیشنهاد هیات مدیره شرکت پتروشیمی مبین و با توجه به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی، شما را به عنوان مدیرعامل شرکت مذکور منصوب می‌نمایم.

جایگاه و وظایف آن شرکت به عنوان ارایه کننده سرویس‌های جانبی به شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه عسلویه بسیار مهم و رفیع است. انتظار می‌رود با تکیه بر خداوند متعال و استفاده از تجربیات خود و به کارگیری همکاران متعهد و کاردان و با استفاده از کلیه امکانات درون و برون شرکتی و برقراری ارتباط موثر با ذینفعان محترم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود، ایجاد محیطی پر نشاط و ارتقای شاخص‌های منابع انسانی، فرآیندی، مالی و افزایش سودآوری آن مجموعه همت گمارید.

اطمینان دارم کارکنان متخصص و دلسوز و نیز اعضای هیات مدیره و مدیران آن شرکت یاریگر جنابعالی در انجام وظایف محوله خواهند بود.

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه جناب آقای سبزکار در دوران مسوولیت قدردانی و برای ایشان در جایگاه‌های دیگر آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

برای جنابعالی و همه همکاران شرکت پتروشیمی مبین، توفیق الهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نجیب ایران و سربلندی و موفقیت آرزو دارم.”