مهر و محبت رانندگان بهبهانی در حق رانندگان دیگر مناطق کشور

خورنا | پدرام کسائی: شهرستان بهبهان حدود ۱۰۰۰ راننده خودرو سنگین باری دارد که ۹۰۰ تن از این عزیزان در قالب انجمن صنفی رانندگان عضو هستند.

انجمن صنفی رانندگان شهرستان بهبهان در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده و آخرین دوره انتخابات هیئت مدیره در اوایل تابستان سال گذشته برگزار شد که آقایان علی شیری بعنوان رئیس، امیر پور بهشتی نایب رئیس و بنده بعنوان دبیر از سوی اعضاء انتخاب شدند.

جمشید لسانی، دبیر انجمن صنفی رانندگان شهرستان بهبهان:
رانندگان شریف شهرستان بهبهان خواسته های بحق خود را در کمال آرامش دنبال خواهند کرد و اجازه سوء استفاده از نام و اعتبار رانندگان بعنوان یکی از زحمتکش ترین اقشار جامعه به برهم زنندگان آرامش را نخواهیم داد.

وی در ادامه بیان کرد: خواسته های صنفی رانندگان در دوبخش ملی و شهرستانی کاملاٌ مشخص است و در سطح شهرستان طی جلسات متعددی که با مسئولان داشته ایم انتظارات ودرخواستهای خود را عنوان کرده ایم، که جا دارد به نمایندگی از قشر زحمتکش و شریف رانندگان بخش حمل و نقل باری از مساعدت و همراهی فرمانداری بهبهان خصوصاٌ معاونت محترم فرماندار و روسای ادارت راهداری و حمل و نقل جاده ای ، منابع طبیعی، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی در جهت پیگیری موضوعات تقدیر و تشکر نمایم.

عین علی میرخوندچگینی راننده کامیون اهل قزوین که روز گذشته در مسیر ورود به شهر بهبهان خودرویش مورد تعرض افراد ناشناس و سودجو قرار گرفته بود در تشریح این حادثه گفت:
پیش از ظهر روز گذشته وارد شهر بهبهان شدم و در میدان ورودی شهر (یادمان شهدای پیروز) جهت استراحت و صرف ناهار توقف نمودم. در همین حین چند دستگاه موتوری به سمت خودروی بنده حمله کرده که شیشه جلوی خودرو بنده شکسته شد. وی در ادامه گفت در این حادثه جز شیشه جلو که شکسته شد هیچ آسیبی دیگری به خودرو وارد نشده و بنده و پسرم که همراه بنده است نیز هیچ آسیبی ندیده ا یم.

چگینی در ادامه گفت: پس از این حادثه و به محض خبردار شدن رانندگان شهرستان بهبهان جمع کثیری از این عزیزان جهت دلجوئی و پیگیری ماجرا در محل حضور یافته و مارا مورد دلجوئی قرار داده و خودرو بنده را به پارکینگ منتقل نموده و با هزینه خودشنان شیشه آ«را تعویض نمودند.

دبیر انجمن صنفی رانندگان شهرستان بهبهان در خصوص این خبر گفت: رانندگان جزو زحمتکش ترین و شریف ترین اقشار جامعه هستند و بعنوان یک خانواده ی بزرگ از جامعه اصناف، مشکلات و مصائب هر یک از اعضا و رانندگان از هر نژاد و قومیت را مشکلات خود می دانیم و برای رفع این قبیل موارد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنیم.

وی افزود: روز گذشته پس از اطلاع از این حادثه تلخ که از سوی سودجویان و فرصت طلبان که به هیچ وجه از جامعه رانندگان نبوده اند مطلع شدیم، بهمراه تنی چند از رانندگان به محل رفته و جناب آقای چگینی و پسر ایشان را به دفتر انجمن آورده و مورد دلجوئی قرار دادیم، و همچنین خودروی ایشان نیز سریعاً توسط جمعی از رانندگان همشهری برای تعویض شیشه آسیب دیده به گاراژ برده شد.

وی در ادامه افزود: حس نوعدوستی و مهربانی از خصایص بارز رفتاریست که در اخلاق و رفتار رانندگان وجود دارد و رانندگان شریف بهبهانی بارها و به کرّات این مهربانی را در دستگیری از مستمندان و نیازمندان و همچنین مشارکت داوطلبانه در برنامه های عام المنفعه به تصویر کشیده اند.

لسانی در ادامه از رانندگان شهرستان بهبهان خواست ضمن صبوری بیش از پیش، فرصت سوء استفاده افراد فرصت طلب از نام و اعتبار رانندگان را سلب کرده و مطالبات بحق خود را همچون گذشته از مجاری قانونی پیگیری کنند.

امیر پور بهشتی نایب رئیس انجمن صنفی رانندگان در خصوص اهداف و خواسته های رانندگان گفت: رانندگان جزوی از جامعه و مردم هستند و بعنوان قشری زحمتکش و شریف از جامعه بدنبال افزایش نرخ که به تبع آن دیگر حوزه های اقتصادی نیز دچار تورم شود نبوده و نیستند.

پور بهشتی افزود: خواسته اصلی ما کنترل قیمت قطعات و لوازم یدکی و نرخ خودروهاست.

امیر پوربهشتی در خصوص امنیت محدوده توقف کامیونها در کمربندی نیز گفت: از مسئولان شهرستان و نیروهای زحمتکش و خدوم نظامی و انتظامی تقاضا داریم نسبت به تامین امنیت رانندگان و خودروها همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان خواستار انعکاس صحیح و درست اخبار خصوصاٌ اخبار مربوط به صنف رانندگان از سوی جامعه خبری شهرستان بهبهان شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *