بازدید معاون وزیر علوم از دانشګاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) بهبهان

خورنا| پدرام کسائی: معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز با حضور در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) بهبهان از بخشهای مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

دکتر شریعتی نیاسر در این بازدید نیمروزه از مرکز جوار دانشگاهی که بعنوان طرح پایلوت کشوری انتخاب شده بازدید و این طرح را تحسین نمود.

با حضور معاون وزیر علوم خانه استارت آپ شهرستان بهبهان مستقر در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا افتتاح و همچنین سالن ورزشی چند منظوره نیز کلنگ زنی شد.

در پایان جلسه بررسی طرح جامع کارآفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) با حضور معاون وزیر علوم، فرماندار، امام جمعه و مسئولین واحدهای دانشگاهی شهرستان بهبهان برگزار شد و راههای توسعه این طرح و همچنین ارتباط بهتر بین صنعت و دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون وزیر علم وحدت حاکم بین مسئولان ارشد شهرستان برای توسعه دانشگاه و رفع کاستی ها در این زمینه را تحسین و عامل مهمی در رشد علم در این منطقه عنوان نمود.

وی گفت طرح جامع کارآفرینی دانشگاه خاتم الانبیا(ص) بهبهان اقدامی بی نظیر در جهت آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار است و از سازمان فنی و حرفه ای و دیگر دستگاههای شهرستان برای ایجاد این ظرفیت در دانشگاه بهبهان تقدیر نمود.

کنفرانس خبری دکتر شریعتی نیاسر پایان بخش سفر نیم روزه معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شهرستان بهبهان بود.

گزارش تصویری این خبر در ادامه آمده است.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *