معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:

طرح توانمند سازی بانوان به صورت پایلوت در برخی محله‌های اهواز اجرا می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان: اجرای پایلوت یا آزمایشی طرح آموزشی "توانمند سازی بانوان در محله‌های شهری" هم برای اجرا در برخی محلات شهرستان اهواز نیز به تصویب کارگروه زنان و خانواده استان رسید که در صورت موفقیت، در سایر شهرستانهای استان نیز برای کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

_احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در پایان جلسه کارگروه زنان و خانواده استان خوزستان که امروز سه‌شنبه یکم خرداد ۹۷ در سالن جلسات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد علی‌حسین حسین‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیکی تعطیلات مدارس و لزوم توجه به بحث اوقات فراغت دانش‌آموزان اولین طرحی که در جلسه امروز مورد بررسی واقع شد طرح مربوط به استفاده از پتانسیل حوزه علمیه خواهران در طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دختر بود که مورد تصویب اعضای کارگروه قرار گرفت.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: دومین طرحی که امروز به صورت پرو پوزال در جلسه مطرح شد یک طرح اجتماع محور با رویکرد تسهیل‌گری با نام طرح آموزشی توانمند سازی بانوان در حوزه محله‌های شهری بود؛ این طرح اجرای بسیار موفقی را قبلا در برخی مناطق تهران داشته است.

وی تصریح کرد: در این طرح برخی مشکلات و معضلات موجود در یک محله، حتی‌الامکان‌ توسط ساکنین همان محله بررسی و حل خواهد شد و در صورت لزوم هم از ظرفیت دستگاههای دولتی در جهت پیشبرد طرح نیز استفاده می‌شود.

حسین‌زاده گفت: اجرای پایلوت یا آزمایشی طرح آموزشی توانمند سازی بانوان در محله‌های شهری هم امروز برای اجرا در برخی محلات شهرستان اهواز نیز به تصویب کارگروه زنان و خانواده استان رسید که در صورت موفقیت، مسلما در سایر شهرستانهای استان نیز برای کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون استاندار خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: معمولا اجرای این طرحها که جنبه تسهیل‌گری با رویکرد اجتماع محور را دارند از محلات کم برخوردار‌تر آغاز می‌شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *