یازدهمین جلسه کار گروه اشتغال (کمیته فنی) در سال ۹۷

به گزارش خورنا یازدهمین جلسه کار گروه اشتغال شهرستان در سال ۹۷ صبح رو شنبه به ریاست مهندس مودت فرماندارمحترم هندیجان، مدیران بانکهای عامل و دیگر اعضای کار گروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

در این جلسه که با دستور بررسی روند اجرایی طرح تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی عشایری آغازشده بود گزارشی از آخرین وضعیت اجرای طرح تسهیلات اشتغال شامل ۴۳ مصوبه کمیته فنی اشتغال روستایی و ۹ طرح مصوبه کمیته فنی اشتغال فراگیر در شهرستان ارایه گردید که طبق اخرین گزارش رسمی اوایل اردیبهشت ماه ۲۹ طرح اشتغال روستایی و ۴ طرح اشتغال فراگیر شامل طرحهای صنعت معدن تجارت و جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر یکصد چهل و چهار میلیارد سیصد میلیون ریال و اشتغالزایی ۱۹۱ نفر مورد تصویب کار گروه استانی قرار گرفت .

کورش مودت در این جلسه ضمن تاکید بر جذب این تسهیلات عملکرد بانکها در پرداخت تسهیلات اشتغال را مورد ارزیابی قرار داد و خواستار گزارش مدیران بانک در این خصوص شد.

فرماندار هندیجان ضمن اشاره به این موضوع از اختصاص اعتبار دو میلیارد و هفصد میلیون تومان سهمیه برنامه اشتغال روستایی شهرستان خبر داد که با پیگیری های صورت گرفته در استان درصد قابل توجهی از سهمیه اعتبارات روستایی به این شهرستان تخصیص یافت  که همین امر باعث شد  هندیجان در تصویب اعتبارات طرح های روستایی رتبه برتر را در استان به خود اختصاص دهد.

مودت در پایان از پرداخت تسهیلات توسط موسسات عامل بویژه بانک کشاورزی به ۴ متقاضی روستایی با اعتباری بیش از شش میلیارد و ششصد میلیون ریال و تعداد۹ طرح اماده پرداخت در بانک عامل خبر داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *