جلسه مشترک مسئولان قضائی شهرستان با مدیران عامل شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی+تصاویر

خورنا|باقر گل فر:جلسه مشترک مسئولان قضائی با مدیران عامل شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار گردید.

انتظارات و خواسته های متقابل سیستم قضایی شهرستان بندرماهشهر و شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مطرح شد.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، جلسه مشترک مدیران عامل منطقه و مسولین قضایی شهرهای بندرماهشهر و بندرامام خمینی (ره) با هدف طرح و بیان انتظارات متقابل به میزبانی این سازمان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این جلسه سرفصلهای کلی انتظارات متقابل شرکتها و سرمایه گذاران و مراجغ قضایی شهرستان را بیان و به عنوان میزبان جلسه، طرح موضوع نمود‌.

ایفای مسئولیت اجتماعی شرکتها، رعایت مسائل زیست محیطی و تمرکز خرید کالای ایرانی از فروشندگان بومی از عمده ترین انتظارات دادستانهای شهرهای ماهشهر و بندرامام خمینی(ره) از مدیران عامل شرکتها بود.

سیدامید شهیدی نیا، در ادامه ضمن دعوت از میهمانان جلسه جهت بازدید از شرکتهای پتروشیمی و آگاهی از مسائل آنها، ابراز امیدواری کرد که انسجام و هم گرایی جمع حاضر باعث مرتفع شدن دغدغه های موجود شود.

رئیس مجمع قضایی بندرامام خمینی (ره)، پاره ای از مسائل زیست محیطی شرکتها را ناشی از فرسودگی تجهیزات شرکتهای قدیمی تر و سختی فرایندهای تعویض آنها به علت تحریمها عنوان کرد.

هلالی زاده ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از سامانه ثنا، آمادگی مراجع قضایی را برای برخورد با متخلفین و هنجار شکنان اجتماعی اعلام کرد.

نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی و اطاله دادرسی ها و تسریع صدور دستور قضایی پرونده اختصاص قسمتی از اراضی جاده امیدیه جهت دفن پیامدهای صنعتی  از جمله مسائل و خواسته های مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی از سیستم قضایی شهرستان بود که در سخنان خود مطرح کردند.

محمدی، دادستان بندرماهشهر نیز ضمن قدردانی از خدمات صنعت پتروشیمی در رفع مسائل شهرستان، تمرکز شرکتها بر کاهش هر چه بیشتر آلودگی های زیست محیطی و خرید مایحتاج مصرفی شرکتها از داخل شهرستان تاکید کرد.