مختار نیک مقام مدیر آموزش و پرورش باغملک در اولین جلسه شورای اداری/ احترام به ارباب رجوع مهمترین ویژگی نیروهای ستادی اداره باشد

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش باغملک، با حضور مختارنیک مقام مدیریت جدید این اداره جلسه شورای اداری نیروهای ستادی برگزار شد.

این نشست با سخنان  داریوش فرهادی معاون پرورشی در خصوص فعالیت های حوزه پرورشی، عزیز زکوی معاون پشتیبانی و سرپرست پیشین در مورد مهمترین مسائل امور اداری، عباس سبزی زاده کارشناس مسئول آموزش متوسطه در خصوص اهم مسائل آموزشی و محمد واعظی رئیس اداره سواد آموزی در خصوص فعالیت های نهضت  آغاز شد.

در ادامه مختار نیک مقام ضمن تاکید بر استفاده از روزهای پایانی ماه مبارک شعبان در خودسازی ، اخلاق مداری را سرلوحه کار خود در آموزش و پرورش دانست و گفت:«احترام به ارباب رجوع باید سرلوحه کار ما در اداره آموزش و پرورش باشد و همگی باید در تکریم ارباب رجوع کوشا باشند».

تاکید بر لزوم فعالیت بازرسی و حراست در برگزاری امتحانات، ساماندهی نیروهای انسانی ، دقت در رعایت وقت نماز جماعت اداری، حفظ و رعایت مقررات تبدیل وضعیت، رعایت مقررات مدارس ضمیمه ، و تعطیلی گروه های فضای مجازی و بهره گیری از کانال در بستر پیام رسان های داخلی از مهمترین بخش های سخنان نیک مقام بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *