دستیار استاندار در امور جوانان در حاشیه بازدید از خانه هنرمندان

روند ساخت خانه هنرمندان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خورنا | سرویس فرهنگی هنری: صبح امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۷ رضا کیانی، مشاور فرهنگی هنری استاندار خوزستان به همراه شکراله کلاه کج، دستیار استاندار در امور جوانان از روند ساخت خانه هنرمندان بازدید کردند.

شکراله کلاه کج دستیار استاندار در امور جوانان در حاشیه بازدید از روند ساخت خانه هنرمندان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خورنا با اشاره به شاخص های توسعه یافتگی یک جامعه، گفت: خانه هنرمندان استان خوزستان با نگاه ویژه استاندار و پیگیری های مشاور هنری استاندار، در حال ساخت است و تاکنون بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم به زودی با راه اندازی این مکان بخشی از مشکلات هنرمندان و انجمن های فرهنگی و هنری در سطح استان و کلانشهر اهواز مرتفع شود.

وی افزود: به دنبال سخنرانی نماینده هنرمندان در همایش «جوانان، مشارکت در توسعه استان» در هفتم ماه جاری مبنی بر لزوم یک مکان مناسب برای استقرار انجمن های فرهنگی و هنری در کنار مشاور هنری استاندار پیگیر این مسئله هستیم و در این خصوص به همراه مسئولین از این مکان بازدید به عمل آمد.

کلاه کج با اشاره به این که لزوم فضای فرهنگی در شهرستانها و به ویژه مراکز استان ها بیشتر احساس می شود، ادامه داد: رویدادهای مختلف فرهنگی در طی سال در مراکز استان انجام می شود و اجرای برنامه های فرهنگی در این مراکز به معرفی ظرفیت های استان و توسعه فرهنگی آن منتهی می شود.

دستیار استاندار در امور جوانان افزود: هنرمندان بیش از همه در مسائل اجتماعی تاثیر گذارند و هرکس منکر این مهم شود درک صحیحی از هنر ندارد .

کلاه کج بر لزوم احداث خانه هنرمندان در تمام شهرستانهای استان و نگاه مسئولان به خصوص شهرداری ها و شورای اسلامی به تاسیس این خانه و رونق بخشی و کشف استعدادهای هنری تاکید کرد.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *