بازدید مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس در بندرماهشهر

خورنا|باقر گل فر:  جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و هیئت همراه بمنظور بازدید از واحدها و پروژه های شرکت های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس بازدید کردند.

بازدید از پتروشیمی بندرامام

در ادامه بازدید جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران این شرکت به همراه مهندس نشان زاده سرپرست شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام و نیز جمعی از مدیران ارشد پتروشیمی بندرامام در سالن اجلاس مجتمع برگزار گردید.
طی این جلسه مهندس نشان زاده سرپرست شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن خیر مقدم به مهمانان در آغاز جلسه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۶ مجتمع را ارائه نمود و  اظهار داشت : پتروشیمی بندرامام در سال های گذشته هدف ها و چشم اندازهایی را برای خود تعریف نمود و برای تحقق نمودن آن ها برنامه ریزی کرد ،  سال گذشته روند خوبی را در عملی کردن برنامه ها سپری کرد و  میزان درصد  قابل توجه ای  از برنامه ها را اجرایی نمود و امیدواریم این روند را در سال جاری با حضور کارشناسان و متخصصان خود و همچنین برنامه ریزی های منظم و دقیق ادامه دهیم و به اصلی ترین چشم انداز خود یعنی پنجمین شرکت سودآور تروشیمیایی اسیایی نزدیک تر شویم.
وی افزود : عمده مشکلات صنعت پتروشیمی کشور همواره کمبود خوراک بوده که پتروشیمی بندرامام هم از این قاعده مستثنی نبوده اما طی سال های گذشته با مشارکت در پروژه های بالا دستی این شرایط تغییر می کند و می توان در چند سال آینده مشکلات و چالش های بسیار کمتری را در بخش تهیه خوراک داشته باشیم.
در ادامه جلسه مهندس ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن ابراز رضایت و خوشحالی  برای حضور بین همکاران در پتروشیمی بندرامام عنوان کرد : بدون شک شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نقش بی بدیلی را در حوزه صنعت کشور ایفا می کند و از این رو می بایست در حوزه های مختلف به جامعه خود یاری برسانیم ، بعنوان مثال چالش های مختلف اقتصادی را می شود با راه کارهای مختلف مانند کاهش هزینه ها مدیریت کرد و با این رویکرد می توان  دولت را در پیشبرد اهداف اقتصادی و صنعتی کمک کرد.
شایان ذکر است این اولین بازدید مهندس ربیعی از شروع فعالیتش بعنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام بوده است.
بازدید از پتروشیمی تندگویان

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و جمعی از مدیران شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس صبح امروز با حضور در پتروشیمی شهید تندگویان ضمن بازدید از این شرکت جلسه ای را با مدیران و مسئولین مجتمع برگزارنمودند.

دراین جلسه گزارشی در رابطه با فعالیت ها ، دستاوردها ، مسائل و چالش های شرکت ارائه گردید و درخصوص مسایل مطرح شده بحث و تبادل نظر بعمل آمد.