استاندار خوزستان در آیین امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت فناپ:

شرکت فناپ ۲۰۰۰ فرصت شغلی را در استان خوزستان ایجاد می‌کند

استاندار خوزستان با بیان اینکه شرکت فناپ متعهد به ایجاد دو هزار شغل و راه اندازی دفتر توسعه در استان شده اظهار کرد: قبلا نیز با شرکت فناپ در بحث راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری همکاری داشتیم که نتیجه آن رضایتبخش بود و درحوزه سرمایه گذاری درحال تبدیل شدن به یک پروژه ملی است.

_خورنا- غلامرضا شریعتی در آئین امضای تفاهم نامه توسعه خدمات ICT، ایجاد اشتغال پایدار و تبدیل کسب و کارهای سنتی به دیجیتال که بین شرکت فناپ و استانداری خوزستان منعقد شد گفت: تفاهم نامه ای بین استانداری خوزستان و مجموعه شرکت فناپ در جهت راه اندازی کسب و کارهای دیجیتال، شهر هوشمند، داشبورد مدیریتی و تقویت دستگاه های کارتخوان تولید شده در منطقه اروند منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت فناپ متعهد به ایجاد دوهزار شغل و راه اندازی دفتر توسعه در استان شده است افزود: قبلا نیز با شرکت فناپ درخصوص راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری همکاری داشتیم که نتیجه آن رضایتبخش بود و درحوزه سرمایه گذاری درحال تبدیل شدن به یک پروژه ملی است.

شریعتی با بیان اینکه امیدواریم خوزستان در حوزه فناوری پیشرو باشد، تصریح کرد: اینگونه برنامه ها علاوه بر ایجاد اشتغال، مدیریت مدرن را نیز در جامعه آموزش می‌دهد.

وی تصریح کرد: این داشبورد مدیریتی یک مجموعه ای از مدیریت دیجیتال و مدرن در حوزه استان خوزستان که سبب افزایش بهره وری و کاهش زمان می شود. اینگونه برنامه ها در جهت رضایتمندی مردم عزیز استان است.