مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

منتخب خوزستانی نفر اول انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان کشور شد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: لیلی نظرپور، مشاور اموربانوان آموزش و پرورش خوزستان با کسب ۲۴ رای به عنوان نفر اول انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان کشور به هیأت امنای این صندوق راه یافت.

به گزارش خورنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۷ و در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیأت امنای صندوق ذخیره صبح روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور سیدمحمدبطحایی در اردوگاه شهید باهنر تهران و با حضور ۸۳ فرهنگی منتخب از سراسر کشور انجام شد.

وی با بیان اینکه در این برنامه ۲ روزه انتخابات به شکل حضوری انجام پذیرفت، خاطرنشان کرد: ۲ نفر به عنوان هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان و یک نفر به عنوان بازرس ویژه انتخابات و معرفی شدند.

تقی زاده ادامه داد: پس از پایان فرآیند رای گیری، لیلی نظرپور، منتخب خوزستانی صندوق ذخیره فرهنگیان با کسب ۲۴ رأی به عنوان نفر اول به هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور راه یافت. نمایندگان استان های کرمان و فارس به ترتیب با کسب ۲۳ و ۲۱ رأی به عنوان نفرات دوم و سوم به این صندوق کشوری راه یافتند.

همچنین لیلی نظرپور در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن تبریک کسب این موفقیت به فرهنگیان خوزستان، اظهار کرد: استان خوزستان با داشتن بیش از ۷۰ هزار فرهنگی می تواند نقش بالایی در تعیین سیاست ها و خط مشی صندوق ذخیره فرهنگیان داشته باشد.

وی در ادامه با برشمردن برنامه های خود در راستای احیای جایگاه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تصریح کرد:تجمیع و نظارت بر سرمایه ها و دارایی های صندوق و شرکت های تابعه، تمرکز بر امور رفاهی و گردشگری از طریق برنامه ریزی در راستای جذب مشارکت بخش خصوصی و نظارت بر عملکرد شرکت های تابعه صندوق از طریق ایجاد ساز و کارهای نظارتی از جمله مهمترین برنامه های منتخبین کشور برای این صندوق است.

گفتنی است؛ این انتخابات در مرحله اول با شرکت بیش از ۸۰۰ هزار فرهنگی برگزارشد و ۸۲ نفر به مرحله دوم راه یافتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات، لیلی نظرپور و امین الله سالاری به عنوان نماینده فرهنگیان و محسن مسعودی به عنوان بازرس در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شدند.

شایان ذکر است، علاوه بر لیلی نظرپور، آقایان شهاب گورویی، عسکر مولایی، عبدالجلیل حامدی پور و فریبرز حیدری پور نیز به عنوان نمایندگان منتخب خوزستان به مرحله دوم این انتخابات راه یافته بودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *