برخورد با متخلفان حوزه کشاورزی اندیمشک جدی گرفته می شود

خورنا_ سید هدایت الله موسوی اظهار کرد: برخورد جدی با متخلفان حوزه کشاورزی شهرستان اندیمشک یک برنامه جدی و عملیاتی است.

وی با بیان این که قانون و توجه به آن مهم ترین اصل در ارائه خدمات به شهروندان است، افزود: تا کنون ۲ ویلای ۲ طبقه و ۵ ویلا باغ در این شهرستان تخریب شده اند.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به این که ، این ویلاها به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات مورد نیاز، تخریب شده اند، عنوان کرد: پیگیری لازم به جهت تخریب ۸ باغ و ویلای غیر مجاز در شهرستان توسط دادگستری اندیمشک در حال اجرا است.

وی با بیان که سامانه ۱۳۱ آماده دریافت شکایت ها و پیگیری های شهروندان در حوزه تخلفات حوزه کشاورزی است، گفت: با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، دادگستری، فرماندار و امام جمعه اندیمشک اقدام جدی و گسترده ای در این زمینه آغاز شده است.

موسوی با اشاره به این که هر گونه عملیات عمرانی در حوزه کشاورزی باید با توجه به قانون و موافقت اداره جهاد کشاورزی شهرستان صورت گیرد، بیان کرد: اداره جهاد کشاورزی اندیمشک از تمام ظرفیت های قانونی خود برای دفاع از حقوق شهروندان استفاده می کند.

وی با بیان این که، امسال اقدامات مهم و گسترده ای برای حفاظت از اراضی کشاورزی اندیمشک به انجام رسیده است، افزود: ایجاد گشت ویژه نظارت یکی از این اقدامات است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک با بیان این که هیچ خطی، پر رنگ تر از قانون برای اداره جهاد کشاورزی وجود ندارد، گفت: برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی و مرتبط با تخلفات اداره جهاد کشاورزی کذب محض است و در صورت نیاز، تمام مستندات قانونی در اختیار مراجع ذی صلاح قرار می گیرد و شهروندان در صورت هر گونه تخلف از جهاد کشاورزی اندیمشک می توانند از طریق قوه قضاییه، سامانه ۱۳۱ و یا هر نهاد و ظرفیت قانونی دیگر، اقدامات لازم و مناسب را انجام دهند.

انتهای پیام/