یک عضو تیم برگزاری نمایشگاه الکامپ خوزستان:

حضور ۳۷ استارتاپ در سومین نمایشگاه الکامپ خوزستان؛ سطح کیفی نمایشگاه افزایش یافته است

عضو تیم برگزاری نمایشگاه الکامپ خوزستان: بخش "الکامپ استارز" سومین نمایشگاه الکامپ خوزستان که مربوط به شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌های استانی است و در آن ۳۷ استارتاپ و کسب و کار اینترنتی، آخرین دستاوردها و ایده‌های خود را در یک‌هزار و ۵۰ متر از فضای مفید این نمایشگاه، در محرز دید بازدید کنندگان قرار می‌دهند.

 احمدرضارستمی:  به  گزارش پایگاه خبری خورنا در حاشیه افتتاح سومین نمایشگاه الکامپ خوزستان عبدالله احمدیان مسئول بخش “الکامپ استارز” این نمایشگاه در گفتگوی اختصاصی با خورنا گفت: از جمله اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه معرفی آخرین دستاوردها و محصولات شرکت‌های ICT استان و جذب سرمایه‌گذار است.

این عضو برگزار کننده نمایشگاه الکامپ خوزستان با بیان اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان برای سومین بار اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده است اظهار کرد: ایرانسل، اسنپ، مبین‌نت و همراه اول از جمله شرکت‌های بزرگی هستند که در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

وی بخش ویژه سومین نمایشگاه الکامپ خوزستان را نمایشگاه “الکامپ استارز” دانست و تصریح کرد: در این بخش که مربوط به شرکت‌های نوپا و استارتاپی استان است، ۳۷ استارتاپ و کسب و کار اینترنتی در یک‌هزار و ۵۰ متر از فضای مفید این نمایشگاه، در محرز دید بازدید کنندگان قرار می‌‌گیرند.

احمدیان در ادامه ضمن بیان اینکه برنامه‌های خیلی خاصی را در بخش “الکامپ استارز” در نظر گرفته‌ایم عنوان کرد: دعوت از مدیر عاملان شرکت‌های شتاب‌ دهنده‌ برای ارائه مشاوره به کسب و کارهای نوپای استان و همچنین برگزاری یک مسابقه‌ در روز آخر نمایشگاه برای معرفی استارتاپ‌های برتر استان از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول بخش الکامپ استارز نمایشگاه الکامپ خوزستان گفت: پاویون دولت الکترونیک نام بخشی دیگر از این نمایشگاه است که در آن پلیس فتا، پست، دفاتر پیشخوان دولت و غیره ضمن معرفی خدمات الکترونیکی دولت، خدمات خود را نیز به صورت آنلاین در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: در سومین بخش این نمایشگاه که “الکامپ گیمز” نامیده می‌شود، بازیهای رایانه‌ای مختلف در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر به نمایش گذاشته شده و بین گیمردها نیز مسابقات رایانه‌ای انجام می‌شود.

احمدیان در پایان گفت: سطح کیفی سومین دوره نمایشگاه الکامپ خوزستان نسبت به سالهای گذشته از رشد خیلی خوبی برخوردار بوده است.