رئیس جهاد کشاورزی خوزستان:

دو هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در بخش کشاورزی استان خوزستان پرداخت شد

رئیس جهاد کشاورزی خوزستان: سال ۹۶ جهاد کشاورزی خوزستان در حدود دو هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان در بخش کشاورزی پرداخت کرده است.

_خورنا-احمدرضارستمی: در دومین جلسه شورای اشتغال استان کیخسرو چنگلوایی ضمن اعلام این خبر گفت: از این میزان اعتبار در حدود ۷۲ میلیارد تومان به صورت وام ۱۵ درصد برای توسعه بخش میکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان پرداخت شد

رئیس جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: ۱۶۵ مورد تسهیلات از صندوق توسعه ملی با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال و همچنین ۱۷۵ فقره تسهیلات طرح رونق تولید با اعتباری بالغ بر ۳۲۲ میلیارد ریال نیز از دیگر پرداختی‌های جهاد کشاورزی خوزستان در حوزه اشتغالزایی بوده است.

وی عنوان کرد: سال گذشته در حوزه اشتغال پایدار روستایی در حدود ۶۴۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۰۲ میلیارد تومان در کمیته‌های فنی استان مورد تصویب قرار گرفت که این میزان اعتبار در حقیقت هشت برابر میزان سهم اولیه جهاد کشاورزی خوزستان است.

چنگلوایی در پایان میزان اشتغالزایی در طرحهای اشتغال پایدار روستایی جهاد کشاورزی خوزستان را ۳۰۰۰ نفر دانست و تصریح کرد: تمامی این ۶۴۳ طرح با مبلغ ۳۰۲ میلیارد تومان به بانکهای عامل استان ارسال شده و از این تعداد نیز ۳۱ طرح با مبلغ ۱۰۶ میلیارد ریال هم عقد قرداد شده است.