در جلسه ستاد اربعین استان:

مدیرکل امنیتی، انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان: صادرات کالاها به کشور عراق در ایام اربعین برقرار است

مدیرکل امنیتی، انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان اظهار کرد: امسال با همکاری سایردستگاه‌های ذی‌ربط تلاش خواهیم کرد که بحث صادرات کالا به کشور عراق در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) نیز همچنان برقرار باشد.

خورنا- احمدرضارستمی: در اولین جلسه ستاد اربعین استان در سال ۹۷ که امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه در سالن شهیدرجایی استانداری خوزستان برگزار شد رضا نجاتی گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر مراسم اربعین لازم است که برنامه‌ریزیهای امسال از انسجام بیشتر و بهتری نسبت به گذشته برخوردار باشند.

مدیرکل امنیتی، انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان با بیان اینکه روند تحویل زمین به موکب داران در انجام است خاطر نشان کرد: از کمیته‌های چندگانه ستاد اربعین استان انتظار است که با برگزاری مستمر جلسات کاری خود، نتایجی را نیز که از این جلسات بدست می‌آورند را به ستاد اربعین استان ارائه دهند تا براساس آن بتوانیم شرایط لازم را برای بهتر برگزار شدن مراسم اربعین امسال فراهم کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: امسال با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط تلاش خواهیم کرد که بحث صادرات کالا به کشور عراق در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) نیز همچنان برقرار باشد.