با حضور پرشور خانواده کارکنان

ویژه برنامه‌های هفته جهانی سلامت توسط شرکت پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد

ویژه برنامه‌های هفته جهانی سلامت توسط شرکت پتروشیمی امیرکبیر در دو روز متوالی به منظور ترویج روحیه نشاط و شادابی با حضور پرشور خانواده کارکنان برگزار شد.

به گزارش خورنا، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، صبح امروز در روز نخست این برنامه ها، مسابقات ورزشی خانواده کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر به مناسبت هفته جهانی سلامت با هدف نهادینه کردن فرهنگ سلامت و ارتقای آگاهی در بین خانواده ها و همچنین ترویج روحیه  فعالیت های جمعی در محل شهرک بعثت برگزار شد.

این مسابقات در محل سالن چند منظوره سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در رشته‌های مختلف ورزشی برای تمام سنین با رقابت شرکت کنندگانی از خانواده‌ کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.

طناب‌کشی ویژه آقایان، دوومیدانی دختران ۵ تا ۱۵ سال، دارت ویژه بانوان، فوتسال پسران ۵ تا ۱۵ سال و ضربات پنالتی آقایان از جمله رشته‌های این مسابقات بود که با ارزیابی‌های انجام شده در هر رشته به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.

این مسابقات مهیج که با استقبال پرشور خانواده‌ها برگزار شد با اجرای مجری توانمند تلویزیون «حسین شاه‌میرزایی» و نوازندگی «محمد رشیدی‌نیا» همراه بود.

این مسابقات با قرعه‌کشی ویژه از میان تمام شرکت کنندگان و اهدای جایزه‌ای نفیس به پایان رسید.

پنج شنبه نیز ویژه برنامه‌های «بشقاب سلامت» خانواده کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر با حضور مدیران شرکت در فرهنگسرای باقرالعلوم شهرک بعثت به منظور ارتقای آگاهی سلامت خانواده‌ها و آموزش نکات سلامت در آشپزی برگزار شد.

در این ویژه برنامه، مسابقه آشپزی با حضور ۴۸ شرکت کننده برگزار شد و با نظرات کارشناسی داوران قیصری (کارشناس تغذیه و مربی آشپزی)، تهمینه بهادری (رئیس واحد بهداشت شرکت پتروشیمی امیرکبیر)، کپتان( کارشناس تغذیه مجتمع) نفرات اول تا دهم مشخص شدند.

از این میان طبق ارزیابی هیئت داوران به ترتیب اعظم هوشمند شرکت کننده شماره ۲۸، فرناز کرمی شرکت کننده شماره ۱۳ و مرضیه آب‌روشن شرکت کننده شماره ۱۹ به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند و جوایزی به برندگان اهدا شد.

ثمین بیداردل، اکرم احمدی، زهرا حیدری‌نیا، فهیمه حسینی، فرخنده هاشمی، مینا کعب و سعیده سمیعی به ترتیب نفرات برگزیده چهارم تا دهم این مسابقه بودند.

اجرای مفرح طنز لبخند ایرانی محسن ساسانی و مریم شیردل و همچنین حضور «حسین شاه‌میرزایی» از دیگر بخش‌های جذاب برنامه بود که با استقبال خوب خانواده‌ها رو به رو شد و شادابی و نشاط برنامه را دوچندان کرد.

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع سلامت از بخش‌های علمی برنامه به منظور ارتقای آگاهی سلامت کارکنان و خانواده‌ها بود، به ۵ نفر برگزیده این مسابقه نیز جوایزی اهدا شد.

قرعه‌کشی ویژه چشم‌انداز ۱۴۰۰ شرکت  و برگزاری مسابقات مفرح آواز خوانی‌ و کودک از جمله بخش‌های برنامه امشب «بشقاب سلامت» بود.

چاپ عکس یادگاری و گفتگو با خانواده‌ها پیرامون ارزیابی آنها از میزان کیفیت برنامه، بخش پایانی این برنامه بود.

شرکت پتروشیمی امیر کبیر از جمله ۲۲ شرکت پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی است که اهتمام ویژه ای در اجرای مسئولیت های اجتماعی خود و تکریم نیروی انسانی دارد، در چند سال رشد قابل توجهی در این زمینه داشته و میزان رضایت خانواده ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.