گام بلند شرکت نفت آغاجاری در تحقق رونق اقتصادی و توسعه کسب و کار در شهرستان امیدیه

اسداله ترحم / خورنا- در سال حمایت از کالای ایرانی، با اجرای پروژه تعمیرات اساسی و بهسازی کلی بیش از ۳۰۰ باب از منازل سازمانی شرکت آغاجاری، بالغ بر ۱۵۰۰ نفر کارگر ساختمانی از شهرستان امیدیه مشغول بکار شده و مصالح ساختمانی و لوازمات مورد نیاز این منازل نیز از بازار داخلی شهرستان تأمین می گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، جعفر لکی رئیس خدمات مهندسی وبهسازی اماکن شرکت نفت گفت: با تأکید مهندس پیرامون مدیر عامل و تلاش های امور حقوقی و قراردادهای این شرکت در انجام سریع و بهنگام مناقصات دستورکاری، تعمیرات اساسی بیش از ۳۰۰ باب منزل سازمانی با نظارت مستقیم خدمات مهندسی وبهسازی اماکن و تأسیسات این شرکت از اواخر سال ۹۶ شروع و در سال جاری ادامه دارد .

لکی گفت: با انجام تعمیرات اساسی این تعداد از منازل سازمانی ضمن تعمیربافتهای فرسوده و زیباسازی نمای منازل سازمانی و بافت عمومی شهر امیدیه، بالغ بر ۱۵۰۰ نفر کارگر ساختمانی بطور مستقیم برای مدت حداقل یکسال از شهرستان امیدیه مشغول بکار شده اند.

با توجه به مدت زمان حداقل یکساله تعمیرات این منازل و ادامه تعمیرات در سال جاری وهمچنین برنامه ریزی برای تعمیرات سایر منازل سازمانی شرکت در سال ٩٧و ۹۸ انتظار می رود افراد جویای کار بیشتری در بخشهای تعمیرات ساختمانی منازل در شهرستان امیدیه مشغول بکار شوند .

جعفر لکی افزود: درهمین خصوص و در راستای حمایت از منابع داخلی تأمین کالا و مصالح، حسب توافقات صورت گرفته با پیمانکاران طرف قرارداد، کلیه مصالح ساختمانی و لوازمات مصرفی مورد نیاز این منازل مستقیماً از بازار داخلی شهرستان امیدیه تهیه و تأمین میگردد که این امر موجب رونق اقتصادی و توسعه کسب و کار در شهرستان امیدیه شده است.