در حاشیه بازدید از ستاد اسکان مهمانان نوروزی استان:

استاندار خوزستان: امسال ۳۰۰۰ نفر در کل خوزستان در ستادهای نوروزی فرهنگیان خدمات رسانی می‌کنند

استاندار خوزستان: امسال به منظور فراهم کردن شرایط لازم برای اسکان و پذیرایی از فرهنگیانی که از سراسر کشور به استان خوزستان مراجعه می‌کنند در مجموع سه‌هزار نفر در کل استان در ستادهای نوروزی فرهنگیان در حال خدمات‌رسانی شبانه‌روزی هستند.

خورنا-احمدرضارستمی: امروز شنبه یازدهم فروردین ماه ۹۷ غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به اتفاق هیأت همراه از ستادهای اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش و شهرداری اهواز بازدیدی به عمل آورد.

وی در حاشیه بازدید از ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش ابتدا ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر گفت: امروز توفیقی حاصل شد که در این ستاد از نزدیک شاهد زحمات عزیزانی باشیم که در این ایام با پشتکار و خلوص نیت، به میزبانی از مهمانان نوروزی پرداختند که براین اساس جا دارد از تمام زحمات و تلاشهای آنها تشکر و قدردانی کنیم.

شریعتی عنوان کرد: به منظور فراهم کردن شرایط لازم برای اسکان و پذیرایی از فرهنگیانی که از سراسر کشور به استان خوزستان مراجعه می‌کنند امسال در مجموع سه‌هزار نفر در کل استان در ستادهای نوروزی فرهنگیان در حال تلاش و زحمت شبانه‌روزی هستند.

استاندار خوزستان ضمن ابراز رضایت از کارها و تمهیداتی که امسال در امر پذیرایی و اسکان مهمانهای نوروزی صورت گرفته اظهار کرد: امیدواریم استمرار این روند مساعد تا پایان تعطیلات نیز همچنان تداوم داشته باشد و در ادامه هم وضعیت به نحوی شود که بتوانیم هرساله شرایط جذب میهمانان بیشتری را به استان خوزستان فراهم کنیم.

شریعتی در ادامه خوزستان را مهد تمدن بین‌النهرین و سرزمین آب و آفتاب دانست و افزود: استان خوزستان با داشتن تنوعات طبیعی و آب و هوایی و نیز دارا بودن دیدنیهای گوناگون، می‌تواند متناسب با همه سلایق، به نحو احسن شرایط لازم را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی از سراسر کشور فراهم کند.

استاندار خوزستان در ادامه بازدیدهای امروز به محل ستاد اسکان مهمانان نوروزی شهرداری اهواز نیز مراجعه کرد و در آنجا ضمن ابراز رضایت از وضعیت اسکان و نحوه ارائه خدمات رفاهی به مهمانان نوروزی در این مکان، از شهردار، معاون خدمات شهری، شورای شهر و کلیه دست‌اندرکاران و پرسنل شهرداری اهواز تشکر و قدردانی به عمل آورد.