رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرماهشهر:

نظارت کامل و مستمری برای تمامی واحدهای صنفی بندرماهشهر در حال انجام است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرماهشهر گفت: همت مضاعفی برای اجرای مناسب طرح تامین و توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار شده است و تمام ظرفیت ها نیز به کار گرفته تا نظارتی کامل و مستمری بر واحدهای صنفی شهرستان انجام شود.

عبدالکریم آلبوغبیش روز چهارشنبه با تبریک فرا رسیدن سال جدید در گفت و گو با خورنا اظهار کرد: نام گذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال حمایت از کالای داخلی  بیش از پیش ضرورت اهتمام در عرصه تولید و بازار را یادآوری می کند، تحقق آن مستلزم تلاش تمامی متولیان بازار و صنعت است.

وی افزود: در شهرستان بندرماهشهر به ویژه در ایام نوروز تلاش شده است که  طرح تامین و توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار به خوبی اجرا شود، اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان تمام ظرفیت ها را به کار گرفته تا نظارتی کامل و مستمری بر واحدهای صنفی داشته باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرماهشهر به کالاهای جذب شده  در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: امسال با پیگیری های انجام شده تلاش شده است نسبت به سال گذشته میزان کالای بیشتری به بازار تزریق شود، برنج دانه بلند به میزان ۱۸تن، برنج هومالی ۶تن، مرغ منجمد ۱۲تن،  تخم مرغ ۱۵تن، پرتقال۲۰تن، سیب ۲۰ تن از جمله کالاهایی هستند که در این ایام جذب بازار شدند.

آلبوغبیش ادامه داد: توزیع میوه شب عید از جمله سیب و پرتقال آغاز شده و تا پایان ۱۵ فرودین ماه ساری جاری ادامه دارد، بازرسان نیز بر قیمت تمام واحدها  نظارت مستمر داشته و امادگی رسیدگی به شکایات شهروندان و مهمانان نوروزی بصورت حضوری و یا از طریق سامانه ۱۲۴ را  تا پایان ۱۵ ماه جاری دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یقینا ایجاد رفاهی مناسب برای شهروندان همکاری تمامی دستگاه های اجرایی را می طلبد، خوشبختانه تا به حال همکاری خوبی از سوی  فرمانداری، تعزیرات، جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، اتاق اصناف  و سایر دستگاها با این اداره شده است که امیدوارم خدمات ارائه شده مورد رضایت شهروندان عزیز قرار بگیرد.