دختر خردسال اهوازی از غرق شدن در رودخانه کارون نجات یافت

با حضور به موقع تیم غریق نجات سازمان آتش نشانی اهواز یک دختر خردسال اهوازی که به درون رودخانه کارون سقوط کرده بود، از خطر غرق شدگی نجات یافت.

خورنا-احمدرضارستمی: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز ضمن اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: در ساعت ۱۳و۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه اول فروردین ماه ۹۷ تیم غریق نجات رودخانه‌ای سازمان آتش نشانی اهواز مستقر در حاشیه رودخانه کارون، با مشاهده یک دختر بچه‌ای که به درون آب سقوط کرده بود بلافاصله توانست با سرعت عمل یکی از ناجیان غریق خود که با دیدن صحنه به درون آب شیرجه زده بود کودک مذکور را از خطر غرق شدگی نجات دهد.

وی در ادامه حال عمومی این دختر خردسال را خوب توصیف کرد و افزود: ناجیان غریق پس از نجات کودک مذکور نکات ایمنی لازم را نیز به والدین کودک متذکر شده و با کودک هم یک عکس یادگاری گرفتند.

آتش پادعلی تراب پور در پایان ظهار داشت: از خانواده‌های محترم استدعا داریم هنگام ورود به جاده‌های ساحلی یا محلهای تفریحی دارای حوض، استخر یا در جاهایی که به صورت طبیعی دارای انباشت آب هستند، توجه و دقت خاصی به خرج داده و از دورشدن کودکان خود از محدوده اسکان بدون داشتن همراه بزرگتر جداً خودداری نمایند زیرا یک لحظه کوتاهی یا بی توجهی، یک عمر پشیمانی را بدنبال خواهد داشت. .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *