جلسه هماهنگی مدیران و کارکنان شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام

صبح امروز آخرین جلسه هماهنگی مدیران و کارکنان شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در سال ۹۶ برگزار شد

در آخرین جلسه هماهنگی مدیریت ، سرپرستان و روسای واحد های مختلف شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام گزارش جمع بندی فعالیت ها و عملکرد شرکت های تابعه درسال ۱۳۹۶ مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
در این جلسه  مدیران ، سرپرستان و روسای ادارات ستادی و شرکت های تابعه گزارش سال ۱۳۹۶ واحد ها و شرکت های خود را ارائه نمودند و به ارائه دست آوردهای تولید ی ، فنی ، پروژه های بهبود و چالش ها و فرصت های پیش رو پرداختند . در ادامه این جلسه حسن نشان زاده سرپرست شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام طی سخنانی با اشاره به سه دهه فعالیت این شرکت و تقدیر از تلاش مدیران قبلی در راه پیشبرد اهداف شرکت ، پیشرفت مجتمع عظیم پتروشیمی بندر امام را مرهون تلاش مدیریت و کلیه کارکنان در تمامی سطوح سازمان دانست و با توجه به چشم انداز سازمان بر ادامه مستمر فعالیت ها در راستای اهداف از پیش تعیین شده تاکید نمود .

نشان زاده با توجه به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در کشور بر تولید اقتصادی با برطرف کردن موانع فرآیندی و رفع تنگناهای تامین خوراک تاکید نمود . وی همچنین با توجه به پروژه های برنامه ریزی شده در شرکت ،  تسریع در انجام پروژه ها و پیگیری تامین منابع مالی آنها را ضروری دانست
سرپرست شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با تاکید بر تسریع در اصلاح ساختار و فرایند های موجود مجتمع لزوم فراهم آمدن شرایط حضور شرکت در بورس را از اولویت های مدیریت پتروشیمی بندر امام برشمرد، وی همچنین توجه ویژه به HSE را نه تنها ضروری دانست بلکه از HSE به عنوان ارزش سازش ناپذیر سازمان یاد کرد.
شایان ذکر است که جلسات هماهنگی هفتگی مدیران و سرپرستان شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام علاوه بر جلسات صبحگاهی روزانه شرکت های تابعه بصورت منظم و مستمر برگزار میگردد و در این جلسات مسائل مربوط به تولید شرکت ها ، HSE ، منابع انسانی و دیگر موارد مرتبط با شرکت مورد بحث و بررسی قرار میگرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *