در آئین تجلیل از اصحاب رسانه:

استاندار خوزستان: انتقاد باعث حرکت یک مدیر در مسیر صحیح می‌شود

استاندار خوزستان: نقد و انتقاد نه تنها باعث حرکت یک مدیر در مسیر صحیح می‌شود بلکه موجب قرار گرفتن وی در سمتی خواهد شد که بتواند از خود دفاع کند و بیلان کار ارائه دهد.

خورنا- احمدرضارستمی: در آئین تجلیل از صحاب رسانه که شامگاه یکشنبه ۲۷ اسفندماه در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد غلامرضا شریعتی ضمن خیرمقدم به خبرنگاران و تبریک پیشاپیش سال نو و حلول ماه رجب گفت: امیدواریم که سال ۹۷ سالی سرشار از لطف و مهربانی بوده و بتوانیم در این سال در زمینه ارتقای شاخص‌های توسعه و رفاه در استان خوزستان گام‌های اساسی را برداریم.

استاندار خوزستان در ادامه یاد و خاطره درگذشتگان اهل قلم را گرامی دانست و افزود: این جلسه به منظور تقدیر و تشکر از زحمات بی‌شائبه‌ خبرنگارانی است که در طول یکسال گذشته با نقش آفرینی که در حوزه‌های مختلف داشتند توانسته‌اند علاوه بر انعکاس مشکلات و کمبودهای موجود در استان، به بیان استعدادها، پتانسیل‌ها و میزان توانمندی‌های موجود در استان خوزستان نیز همت کنند.

وی ادامه داد: بنابراین جا دارد که از تمامی خبرنگارانی که طی یکسال گذشته توانستند با ارائه راهکارها و اظهار‌نظرهای سازنده، ما مسئولین را در انجام هر چه بهتر امور یاری کنند و به بهبود شرایط زندگی و اصلاح امور کمک کنند تشکر و سپاسی داشته باشم.

شریعتی در ادامه از آمادگی استانداری برای همکاری در حل مشکلات صنفی خبرنگاران خبر داد و تصریح کرد: البته لازم است که ابتدا در این زمینه یکسری کارگروههایی تشکیل شود و سپس این کارگروه‌ها کلاس‌بندی شوند و نهایتاً خروجی و ما‌حصل این کارگروهها با استانداری و دیگر مدیران ذی‌ربط در میان گذاشته شود تا براساس این خروجی‌ها بتوانیم در حد توان در رفع و اصلاح مشکلات و مسائل موجود گام برداریم.

استاندار خوزستان بیان کرد: امیدوارم که در سال آینده نیز شاهد این ارتباط کاملا دوستانه و بدون واسطه بین ما و خبرنگاران باشیم تا در این راستا بتوانیم با تعاملات بیشتر و سازنده‌تر امکان بیشتری را برای انعکاس نقدها و توصیه‌های کاملا سازنده در یک فضای کاملا دوستانه فراهم کنیم.

وی نقد و انتقاد را به عنوان راهگشایی در حصول هر چه بیشتر به موفقیت‌ها دانست و خاطر‌نشان کرد: همیشه این اعتقاد را دارم که اگر موفقیت یا نتیجه ناچیزی را در اموری به دست آورده‌ام تعریف‌ها و تمجید‌ها نقش کمتری در به وجود آمدن آن داشته‌اند و عمدتا نقدها و انتقادات عامل اصلی کسب این دستاوردها بوده است.

شریعتی در پایان گفت: نقد و انتقاد نه تنها باعث حرکت یک مدیر در مسیر صحیح می‌شود بلکه موجب قرار گرفتن وی در سمتی خواهد شد که بتواند از خود دفاع کند و بیلان کار ارائه دهد. بنابراین منتقدین از نظر من دارای نقش بسیار مهمی هستند.