رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان:

استقبال خوب مردم بندرماهشهر از نمایشگاه کتاب نشان از کیفیت نمایشگاه و علاقمندی آنها به کتاب است

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: استقبال خوب مردم شهرستان بندرماهشهر از نمایشگاه کتاب نشانه رضایت آنها از کیفیت نمایشگاه و علاقمندی به کتاب است.

 

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر، سید مسلم حسینی اظهار کرد: نمایشگاه کتاب از تاریخ ۱ لغایت ۲۵ اسفندماه به کار خود پایان داد، با تخفیف ۵۰ درصد برای سهولت دسترسی بهترکتابخوانان به کتاب های مورد علاقه برگزار شد که شاهد استقبال پرشور و بی نظیر شهروندان شد، استقبال خوب مردم شهرستان از نمایشگاه کتاب نشانه رضایت آنها از کیفیت نمایشگاه و علاقمندی به کتاب است
وی ادامه داد: این نمایشگاه با بیش از سه هزار عنوان کتاب توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر واین شهرستان در دو شعبه افتتاح شد که ۸هزار بازدید کننده داشت.
حسینی با بیان اینکه گام های بلندی در جهت رشد کتابخوانی درشهرستان برداشته شده است، عنوان کرد: امروزه کشورهایی در مسیر توسعه موفق هستند که فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی را در جامعه نشر و گسترش دهند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهربا اشاره به نقش خانواده در ترویج فرهنگ کتابخوانی افزود: خانواده عامل موثر در ایجاد انگیزه مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.
وی در ادامه گفت: همچنین از طرف انتشارات داریوش ، چندین جلد کتاب به ارزش ۷میلیون تومان به کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر اهدا شد.
حسینی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته ان شاالله در سال جدید نمایشگاه هایی با حجم و کیفیت بالاتر در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و همچنین از همکاری مجموعه شهرداری ، اداره آموزش و پرورش ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و همکاران کتابدار در برگزاری هرچه با شکوه تر این نمایشگاه کمال تشکر را دارم.