دو دختر خردسال خرمشهری زنده در آتش سوختند

عباس مدحجی خورنا : بگزارش خورنای خرمشهر دودختر خردسال خرمشهری ظهر دیروز جمعه در آتش سوختند و متاسفانه جان خود را از دست دادند.

طبق اطلاعات واصله ظهر روز جمعه ۲۵ اسفند ماه دو دختر ۶ و ۹ ساله در منطقه طویجات خرمشهر از دانش آموزان پیش دبستانی شهیدکاشی و دبستان کاظمیه در اثر آتش سوزی فوت کردند.
بگزارش رئیس آتش نشانی شهرستان خرمشهر این دو دختر که رابطه ی فامیلی هم داشتند در ساعت ۱۵ روز جمعه در ساختمان نیمه کاره ای واقع در فرعی نهم منطقه طویجات خرمشهر که دارای مواد قابل اشتعال بوده است حضور داشتند و گویا آتشی برای بازی می افروزند که آتش ناگهان گُر گرفته و و کودک دیگری که همراهشان بوده برای آوردن کمک میرود اما پیش از رسیدن کمک زنده در آتش میسوزند و  پیکر این دو فرشته دچار سوختگی کامل میشود. این پرونده جهت بررسی جزئیات بیشتر و اطمینان از اتفاقی بودن حادثه  به مقامات قضایی سپرده شده است .

بازی دختران خردسال در آن ساعت از روز تعطیل آنهم  در ساختمان نیمه کاره جزو مواردی ست که آتش نشانی و اورژانس های اجنماعی و امنیتی بارها درباره ی آن تذکر داده اند . تاکی باید شاهد پرواز فاجعه آمیز چنین فرشتگان معصومی باشیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *