جلسه ستاد نوروزی اندیمشک برگزار شد

خورنا_ امام جمعه اندیمشک در جلسه ستاد نوروزی شهرستان اندیمشک اظهار کرد: در تعطیلات سال نو خدمت رسانی به مردم اولویت دستگاه های اجرایی و خدماتی باشد.

وی گفت: ما باید سعی کنیم در این مدت مباحث فرهنگی در شهر را تقویت کنیم و ظرفیت های اندیمشک را بیش از گذشته معرفی و تبلیغ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری ادامه داد: ما باید در حوزه فرهنگی و خدمت رسانی به صورت ویژه و شبانه روزی به خدمت رسانی بپردازیم و هر آنچه که برای رضایت شهروندان و تامین نیازهای مردم لازم است به اجرا برسانیم.

وی گفت: یکی از نیازهای مهم در تعطیلات سال نو، آماده سازی مساجد سطح شهر است و به همین جهت باید تا حد امکان مساجد و ظرفیت های مذهبی شهرستان را توسعه بخشیم.

شهردار اندیمشک نیز در جبسه ستاد نوروری شهرستان اندیمشک بیان کرد: با برگزاری جلسات و برنامه ریزی و تعیین کشیک های مختلف به دنبال آماده سازی فضای شهر برای تعطیلات سال نو هستیم.

وی گفت: رنگ آمیزی، پاکسازی، لکه گیری، هرس درختان، تعویض پرچم ها، اصلاح روشنایی از جمله خدماتی است که برای تامین رضایت سهروندان در تعطیلات سال نو طراحی و به اجرا می رسد.

بحیرایی اظهار کرد: ساماندهی پارک بزرگ، بهسازی سرویس های بهداشتی، توسعه روشنایی از جمله دیگر خدمات شهرداری اندیمشک در تعطیلات سال نو است.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک نیز در جلسه ستاد نوروزی عنوان کرد: تمهیدات ویژه ای به جهت پذیرایی از زائران سرزمین نور و میهمان نوروزی در شهرستان اندیمشک پیش بینی شده است.

وی گفت: طرح های جمعیت هلال احمر به جهت حضور مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور از فردا در شهرستان آغاز و تا پایان تعطیلات سال نو این طرح ها ادامه دارد.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک نیز در جلسه ستاد نوروزی عنوان کرد: نیازها و خدمات بهداشتی کاروان های سرزمین نور و میهمانان نوروزی پیش بینی و مهیا شده است.

وی افزود: برپایی چادر سلامت در مقبره شهدای گمنام اندیمشک ، و استقرار تیم های بهداشتی در مسیرهای ارتباطی و برون شهری و مقبره شهدای گمنام و آماده سازی بیمارستان امام علی (ع) از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در تعطیلات سال نو بوده و این خدمات تا ۱۵ فروردین در شهرستان به اجرا می رسند.

فرمانده نیروی انتظامی اندیمشک نیز در جلسه ستاد نوروزی بر آمادگی نیروی انتظامی به خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد و ادامه داد:به جهت تامین نیازهای شهروندان، تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است و سعی داریم با بررسی جرائم سال گذشته، امنیت و رضایت شهروندان بیش از گذشته، تامین می گردد.

وی گفت: در سال گذشته هیچ گونه جرم جدی نسبت به کاروان های راهیان نور و مسافران نورزوی انجام نشد، برای ساماندهی متکدیان آمادگی کامل داریم.

فرمانده سپاه اندیمشک نیز در جلسه ستاد نوروزی اظهار کرد: ۷ مصوبه برای تامین نیازهای زائران سرزمین نور در شهرستان اندیمشک اجرا شده است.

وی افزود: در تعطیلات سال نو سعی برای تامبن خدمات مورد نیاز شهروندان و توسعه خدمات زائران سرزمین نور داریم و اقدامات گسترده ای را در این حوزه طراحی و به اجرا می رسانیم.

بخشدار مرکزی اندیمشک نیز در جلسه ستاد نوروزی اندیمشک گفت: مسیرهای ارتباطی چم گلک به صورت موقت ایمن و بهسازی شد.

وی گفت: با همکاری شهرداری های بخش مرکزی تمهیدات و هماهنگی های لازم به اجرا رسیده است و با هدف تنظیم بازار و با هماهنگی اصناف، نمایشگاه های بهاره برگزار می شود.

دالوند بیان کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از ۲۰۰ هزار نفر از سدهای کرخه و دز بازدید کنند و به همین جهت و با همکاری مدیران این مجموعه ها تمهیدات ویژه ای را به اجرا برسانیم.

وی افزود: ایجاد دو کمپ اسکان زائران سرزمین نور و ساماندهی خدمات ایمنی و رفاهی از جمله دیگر خدمات پیش بینی شده در بخش مرکزی شهرستان اندیمشک در تعطیلات سال نو است.

بخشدار الوار گرمسیری اندیمشک نیز در جلسه ستاد نوروزی عنوان کرد: ۱۲ برج نوری در مسیر ارتباطی شاهزاده احمد(ع) نصب شد.

وی گفت: بیش از این نیز ۸ برج نوری در مسیر جاده منگره نصب شد، امسال و با هدف پذیرایی از مسافران عملیات ساماندهی و بهسازی فضاهای سبز و معابر شهری بخش الوار گرمسیری اندیمشک به اجرا رسید.

رییس شورا اندیمشک نیز در جلسه ستاد نوروزی اظهار کرد: ساماندهی دست فروشان ضروری است، برای توسعه شهر و تامین نیاز شهروندان ساماندهی دست فروشان ضروری است.

وی افزود: تا کنون بیش از ۱۸ میلیارد تومان شهرداری اندیمشک در آمد زایی داشته است که ۸ میلیارد تومان از این درآمد مربوط به ارزش افزوده است.

مریدی بیان کرد: شهرداری اندیمشک بیش از ۸۰ میلیارد تومان بدهی دارد، مشکلات شهرداری زیاد است، همه برای رفع مشکلات شهرداری اندیمشک باید وارد عمل شویم.

وی گفت: اعضای شورای شهر برای خدمت به مردم از هیج تلاشی دریغ نمی کنند، شهرداری اندیمشک بیش از ۵۴۰ نیرو دارد ولی بازهم در حوزه نیروی متخصص با مشکل مواجه هستیم.

رییس شورای شهر اندیمشک عنوان کرد: بیش از ۴ و نیم میلیارد تومان از بدهی های شهرداری اندیمشک پرداخت شده است ، هم چنین ۱۵ پارک محله ای در این مدت ساماندهی شده است.

فرماندار اندیمشک نیز در جلسه ستاد نوروزی افزود: تا اخرین روز سال، برای خدمت به مردم در محل کار، حاضر خواهیم بود، در تعطیلات سال نو به مرخصی نمی رویم.

وی افزود: برای تامین نیاز شهروندان در تعطیلات سال نو با جدیت وارد عمل شده ایم، ساماندهی معابر شهری در تعطیلات سال نو و سرعت در خدمت رسانی به شهروندان در این مدت ضروری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *