مدیریت شعب بانک شهر استان خوزستان؛

بانک شهر پیشقرا‌ول بانکداری الکترونیکی در کشور است/خوزستان رتبه‌ اول استفاده از پیشخوانهای شهرنت را دارد

مدیریت شعب بانک شهر استان خوزستان ضمن اشاره به پیشرو بودن بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک گفت: استقرار پیشخوانهای شهرنت از جمله مواردی می‌‌باشد که نشان از پیشرو بودن بانک‌شهر در ارائه‌ خدمات بانکی الکترونیکی است.

خورنا-احمدرضارستمی: در نشست خبری با اصحاب رسانه فرید جلالی ضمن اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره سالانه “بانک محبوب من” گفت: این جشنواره که در غالب یک نظرسنجی کلی برگزار شده بود بخوبی توانست روشن کننده این مسئله باشد که خدمات بانک شهر در بین مردم به خوبی جواب داده است بطوریکه براساس خروجی این نظرسنجی بانک شهر از لحاظ محبوبیت در کشور توانست حائض رتبه اول و براساس نظام بانکی به عنوان دومین بانک منتخب مردم برگزیده شود.

«شهرداری می‌تواند از وجود بانک شهر به عنوان یک بازوی مالی استفاده کند»

وی کسب موفقیت‌های بانک شهر را در این نظرسنجی نشان از افزایش اعتماد عمومی مردم به خدمات این بانک دانست و تصریح کرد: بانک شهر نه دولتی و نه خصوصی می‌باشد بلکه این بانک از جمله بانکهای عمومی است که سهام آن متعلق به شهرداری‌های شهرهای بزرگ و کلانشهرها می‌باشد.

جلالی در ادامه در مورد عمومیت بانک شهر و مردمی بودن آن توضیح داد: از آنجایی که شهرداری‌ها به مردم تعلق دارند و سود و درآمد حاصله از بانک پس از پرداخت به سهامداران آن در شهرداری در راه خدمات رفاهی شهر و منافع عمومی به استفاده میرسد براین اساس می‌توان این بانک را بانکی متعلق به مردم دانست.

مدیریت شعب بانک شهر استان خوزستان اظهار کرد: بانک شهر در حوزه کمک به توسعه و عمران شهری در سال ۹۶ توانسته است که تعاملات خوب و بسیار گسترده‌ای را با شهرداری جدید آغاز کند بطوریکه در سال آینده با چشم‌انداز بسیار خوبی که از این همکاری‌ها وجود دارد شهرداری می‌تواند از وجود بانک شهر به عنوان یک بازوی مالی استفاده کند.

«صدور ۵۰ هزار “اروند کارت” توسط بانک‌شهر برای ساکنین منطقه آزاد اروند»

وی در ادامه بازسازی و توسعه حمل و نقل شهری را از جمله این همکاری‌ها با شهرداری اهواز دانست و افزود: امیدواریم که در بخش فضای سبز و محیط زیست هم بتوانیم همکاری‌های خوبی را هم با شهرداری کلانشهر اهواز داشته باشیم.

جلالی گفت: هر چه بتوانیم در سایه تعاملات بیشتر موفق به جذب منابع خوب و گسترده‌‌تری شویم مسلماً بیشتر می‌توانیم این منابع جذب شده را در راستای منافع شهر و تحقق اهداف و برنامه‌های شهرداری هزینه کنیم؛ بی‌شک در سال‌های آینده نتیجه این تعاملات و همکاری ها را به صورت ملموس در استان خواهیم دید.

این مقام مسئول بحث جذب شرکتها و موسسات را به منظور بالا بردن توان مالی بانک شهر را از برنامه‌های سالهای آتی این بانک دانست و افزود: امسال درحوزه فناوری و بانکداری الکترونیک با عاملیت سازمان منطقه آزاد اروند، بحث صدور “اروند کارت” برای کلیه ساکنان این منطقه را داریم که براین‌اساس تاکنون توانسته‌ایم در حدود ۵۰ هزار اروند کارت را برای ساکنین این منطقه صادر کنیم و با ثبت‌نامی که هم‌اکنون در حال انجام است سال آینده نیز شاهد افزایش تعداد بیشتری از این کارتها خواهیم بود.

«کلیه شعب بانک شهر در روزهای تعطیل به استثنای روزهای جمعه و یکم فروردین دایر می‌باشند»

وی در ادامه به پیشرو بودن بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک اشاره کرد و گفت: استقرار پیشخوانهای شهرنت از جمله مواردی می‌‌باشد که نشان از پیشرو بودن بانک‌شهر در ارائه‌ خدمات بانکی است.

جلالی ضمن بیان اینکه بین ۶۰ تا ۶۵ درصد خدمات شعبه در شهر‌نت‌های بانک شهر ارائه می‌شود یادآوری کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته در روز زن شاهد یک رشد ۷۰ درصدی در میزان صدور کارتهای هدیه در بانک شهر نسبت به دیگر بانکها بوده‌ایم که این مسئله هم نشان دهنده میزان رشد استقبال مردم از خدمات بانکداری الکترونیک بوده و هم نشان از تبدیل شدن آن به یک فرهنگ در بین مردم است.

مدیریت شعب بانک شهر استان خوزستان خاطرنشان کرد: در سالجاری کلیه شعب بانکی ما در روزهای تعطیل به استثنای روزهای جمعه و یکم فروردین و از ساعت ۹ تا یک بعداز ظهر فعال می‌باشند. همچنین ۱۸ پیشخوان شهر‌نت نیز از ۷ صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره در کل ایام تعطیلات نوروز به ارائه خدمات به شهروندان خواهند پرداخت.

«بانک‌شهر علاوه بر خدمات بانکی در حوزه فعالیت‌های اجتماعی هم وظایفی را برای خود تعریف کرده است»

وی در ادامه به روند رو به رشد بانک شهر و بالارفتن جایگاه آن در نزد مردم اشاره کرد و یادآور شد: بانک شهر بازوی مالی شهرداری بوده و در زمینه تصمیم‌گیری‌ها هیچ نقشی را برعهده ندارد و تنظیم کلیه طرح‌ها و پروژه‌های شهری برعهده شهرداری است و بانک شهر فقط تامین مالی این پروژها‌ را برعهده دارد.

جلالی ضمن اشاره به رتبه اول استان خوزستان در استفاده از پیشخوانهای شهرنت بیان کرد: تمایل و علاقه بسیار زیاد مردم خوزستان در استفاده از فناوری‌های نوین در کنار دید وسیع مردم استان نسبت به خدمات جدید را می‌توان از جمله علل استقبال وسیع مردم خوزستان از پیشخوانهای شهرنت بانک شهر دانست.از اینرو امسال سامانه‌ خرید بلیط اتوبوس و قطار و همچنین امکانات افتتاح حساب و غیره را در پیشخوانهای بانک‌شهر فعال کرده‌ایم.

مدیریت شعب بانک شهر استان خوزستان ضمن بیان این مطلب که بانک‌شهر علاوه بر ارائه خدمات بانکی در حوزه فعالیت‌های اجتماعی هم وظایفی را برای خود تعریف کرده است اظهار کرد: امسال بانک شهر در سومین سال پیاپی توانست در مرز شلمچه، چذابه و مهران بهترین خدمات را در حوزه پرداخت داشته باشد بطوریکه برای یک لحظه هم خودپردازهای بانک شهر بدون پول نشده بودند.

«بانک شهر اولین بانک در زمینه خدمات رسانی به مناطق زلزله‌زده بوده است»

وی ادامه داد: همچنین امسال بانک شهر در زمینه خدمات رسانی به مناطق زلزله‌زده علاوه بر پیش‌قدم بودن در این کار، در زمینه اختصاص هزینه‌های چاپ تقویم و سررسید به احداث مدرسه و سالن‌های ورزشی در مناطق زلزله‌زده هم توانست اولین بانکی باشد که به اینکار اقدام کرده است.

جلالی عنوان کرد: بانک شهر هم‌اکنون دارای ۱۰ شعبه در خوزستان است که این شعب در شهرهای خرمشهر، آبادان، بهبهان، دزفول، آبادان و بندر ماهشهر خدمات بانکی را به مردم ارائه می‌کنند.

مدیریت شعب بانک شهر استان خوزستان در پایان خاطر‌نشان کرد: به علت اینکه همه فعالیت‌های بانکی در حال تبدیل شدن به صورت الکترونیکی هستند شاید در ۱۰ سال آینده، نزدیک به ۵۰ درصد از شعب فعلی بانک‌شهر کاهش یافته و شاهد انجام فعالیتهای بانکی آنها به صورت موبایلی باشیم.