اتوبوس گردشگری در ایام نوروز در دزفول خدمت رسانی می کند

به گزارش خورنا،‌ به منظور آماده سازی فضای شهری و استقبال از نوروز و میهمانان نوروزی کلیه عوامل واحد ها و سازمان های شهرداری با بسیج امکانات و نفرات خود، در حال فعالیت هستند.

مهندس دوائی فر با اعلام این مطلب گفت: امسال در نظر داریم با حداکثر توان بصورت ویژه فضای شهر را آماده پذیرایی از میهمانان و استفاده همشهریان عزیز کنیم، از این رو از دو ماه پیش جلسات متعدد و اقدامات ویژه ای در این خصوص انجام شده است.

شهردار دزفول افزود: در همین راستا کلیه پارک ها و فضای تفریحی و گردشگری دزفول آماده سازی شده اند و و اقامتگاه نوروزی شهرداری واقع در بلوار پارک بعثت، تجهیز و آماده اسکان مهمانان گرامی است و به منظور بازدید میهمانان از مناطق باستانی و گردشگری دزفول اتوبوس گردشگری شهرداری هر روز در سه نوبت از محل اقامتگاه نوروزی، میهمانان را به صورت رایگان جهت بازدید به مناطق تفریحی و گردشگری خواهد برد.

وی خاطر نشان کرد: در کلیه مبادی ورودی شهر و مناطقی که تمرکز مسافران نوروزی بیشتر است، ایستگاه هایی تحت عنوان ” از من بپرس” از سوی شهرداری برپا خواهد شد که در این ایستگاه ها علاوه بر راهنمایی مسافران، نقشه های راهنمایی گردشگری و همچنین بروشورهایی با مضامین معرفی فرهنگ، تاریخ و تمدن شهرستان دزفول به صورت رایگان در تیراژ بیست هزار نسخه بین مسافران نوروزی و علاقمندان توزیع خواهد شد.

مهندس دوائی فر تصریح کرد: برای نخستین بار جهت زیباسازی فضای بصری شهر تعداد چهار دستگاه اتومبیل قدیمی که توسط شهرداری دزفول بازسازی شده اند، در چهار نقطه تفریحی و گردشگری نصب خواهد شد که قطعاً مورد استقبال شهروندان گرامی و میهمانان نوروزی قرار گرفت.

شهردار دزفول بیان داشت: در پنج نقطه شهر سفره هفت سین سنتی برپا خواهد شد که در این برپایی این سفرها سعی شده از نمادهای فرهنگی و باستانی دزفول بهره برده شود.

مهندس دوائی فر ابراز امیدواری کرد در طی تعطیلات نوروزی شهروندان و مسافران نوروزی روزهای خوشی توأم با سلامتی را در شهر دزفول سپری نمایند.