سرهنگ پرون فرمانده نیروی انتظامی شهرستان امیدیه: پلیس مخالف شادی مردم نیست ولی با هنجارشکنان نظم و امنیت برخورد میکند

اسداله ترحم / خورنا – سرهنگ محمد پرون فرمانده نیروی انتظامی شهرستان امیدیه:
پلیس در هر زمان و مکان مخالف شادی مردم نبوده و نیست و مردم از سنت ها و رسم ورسوم برای شادی استفاده کنند ولی با رفتارهایی که اختلال در نظم ایجاد کند و موجب آزار و اذیت و مصدومیت شود و خسارات به همراه داشته باشد مخالف است و طبق قانون با رفتارهای هنجار شکنانه برخورد قاطع و قانونی می کند.

سرهنگ پرون افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و حضور مردم در مراکز خرید، تکلیف پلیس را در برقراری نظم و امنیت سنگین تر کرده که آن را وظیفه با ارزش خود می دانیم.

سرهنگ پرون گفت: با افرادی که چهارشنبه اخر سال(جهارشنبه سوری) از خودرو یا موتور سیکلت خود مواد محترقه به سوی مردم پرتاب کنند برخورد قانونی میشود و وسیله نقیله فرد خاطی تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان امیدیه گفت: از خانواده ها می خواهم فرهنگ صحیح شادی را به فرزندان خود آموزش دهند و این شادی را با تعطیلات نوروزی همراه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با بیان اینکه برای حضور ماموران در بازار و مراکز خرید برنامه ریزی مفصلی کرده ایم، افزود: ماموران ملبس به لباس پلیس و لباس شخصی برای برقراری نظم و پیشگیری سرقت فعال شده اند.

وی در ادامه افزود: به شهروندانی که قصد سفر دارند توصیه داریم از هم اکنون آمادگی های سفر با خودرو را داشته باشند و نواقص احتمالی خودرو را برطرف و با ایمنی و آسایش رانندگی کنند و هیچگاه با خستگی و خواب آلودگی به رانندگی نپردازند.

وی با تاکید براینکه توصیه نیروی انتظامی این است که مردم نسبت به رفع نواقص امنیتی منازل خود اقدام کنند؛ خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان کوچه به کوچه در تعطیلات حضور دارد و گشت زنی می کند تا امنیت کامل در شهرستان برقرار شود و قطعا همکاری مردم می تواند اقدامات سارقان را در اهداف شومشان ناکام بگذارد.

فرمانده نیروی انتظامی درپایان تصریح کرد: شهروندان منازل خود را حتی الامکان به فرد مورد اعتمادی و امین بسپارند، اگرچه پلیس به طور ۲۴ ساعته در محلات حضور دارد و مردم هم در صورت مشاهده موارد مشکوک با ۱۱۰ تماس بگیرند.
سرهنگ پرون در پایان سال نو را خدمت مردم شریف امیدیه، جایزان، میانکوه و روستاهای شهرستان امیدیه تبریک گفت و آرزوی سلامتی و تندرستی همراه با شادکامی برای همه مردم شهرستان نمود و اظهار امیدواری کرد شروع سال با شادی و موفقیت اغاز گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *