به بهانه روز زن در بندرماهشهر:

خدمات زیبایی رایگان عروس سرای زمرد به ۱۰ نفر از بانوان مستعضف

عروس سرای زمرد به ۱۰ نفر از بانوان مستعضف در بندرماهشهر خدمات رایگان زیبایی به همراه اهدای گل و هدیه ارائه کرد.

به گزارش خورنا، عروس سرای زمرد امروز به بهانه روز زن میزبان زنان و مادرانی بودکه به پاسداشت زحمات بی دریغ و عاشقانه آنها خدمات آرایشی و زیبای رایگان ارائه کرد.

این طرح از سوی خانم حیدری مدیریت این سالن به منظور ترویج فرهنگ خیرخواهانه در هر عرصه ای از جامعه برنامه ریزی شده بود که خوشبختانه با استقبال خوب زنان رو به رو بود و خاطرات به یادماندنی به یادگار گذاشت.

مدیریت عروس سرای زمرد در گفت و گو با خورنا اظهار کرد: ما امروز میزبان زنان و مادرانی بودیم که با قدوم مبارکشان بوی بهشت را به ما هدیه دادند، بسیار خرسندیم که توانستیم مهر خنده را بر لب های عزیزانی بیاوریم که سراسر وجودشان عشق و محبت است.
وی افزود: بسیار ارزشمند است که توانستیم به کمک دوستان به گوشه گوشه های شهرمان سری بزنیم و خبر بگیریم از زنان و مادر سرزمینمان به آنهایی که شاید تا الان رنگ مهر و شادی را با همه وجودشان لمس نکرده اند.
حیدری ادامه داد: روز مادر فقط مختص مادرانمان نیست . زنها و مادر هایی هستند که در گوشه و کنار شهرمان همین حوالی با هدیه ای کوچک می توانیم مهر لبخند را بر لبانشان بنشانیم.

وی در ادامه به تشریح جزئیات این طرح پرداخت و گفت: در این مراسم از تعدادی زنان بی بضاعت در خود آرایشگاه دعوت شد و پس از انجام مراسم پذیرایی ، تمام خدمات آرایشگاه به صورت رایگان برایشان انجام شد و در پایان با اهدا گل و هدیه هایی به رسم یادبود راهی شدند.

حیدری در پایان عنوان کرد: خیلی دوست داشتم که به خانه سالمندان برویم و امروز را در کنار این عزیزان باشیم ولی با توجه به اینکه در ماهشهر خانه سالمندان وجود ندارد و چقدر از این بابت خوشحالم تصمیم گرفتیم امروز مادران و عزیزانی رابه سالنمون دعوت کنیم و به صورت رایگان در خدمت همه این عزیزان باشیم.

برای اطلاع از خدمات عروس سرای زمرد می توانید به آدرس اینستاگرام zomorod63@  مراجعه کنید و یا با شماره تماس های ۰۶۱۵۲۳۴۳۹۹۹-۰۹۱۶۹۰۲۰۲۵۳ تماس حاصل نمایید.

آدرس سالن: ناحیه، خیابان رو به روی فرهنگسرا، کوچه رو به روی هایپر مارال، مجتمع آرین ۵