معاون فرماندار هفتکل از اختصاص ده میلیارد ریال به ساخت پارک بانوان هفتکل خبر داد

قادر سبحانی|خورنا_حمید حسینی معاون فرماندار هفتکل در گفتگو با خورنا ضمن اعلام این خبر بیان داشت :نظر به اینکه آمار قابل توجهی از جمعیت شهرستان به بانوان شایسته هفتکلی اختصاص دارد تا کنون از همه ظرفیت موجود برای ارائه خدمت به ایشان بهره برده شد.

سید حمید حسینی گفت : در جلسه های متعدد با کمسیون بانوان خواست اصلی بانوان نجیب ، شایسته و توانمند هفتکل فقدان پارکی بصورت اختصاصی ویژه بانوان عنوان شد که بلافاصله مرتفع شدن این نیاز بانوان در دستور کار قرار گرفت .

حسینی در ادامه افزود: تلاش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جناب مهندس ظاهری ، فرماندار و مجموعه فرمانداری ، شورای شهر و شهرداری اعتبارات خوبی جهت احداث پارکی در خور و شأن بانوان سرافراز هفتکل با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان تعلق گرفت.

وی در پایان اظهار داشت در برنامه ریزی کلان شهری به بانوان گرامی هفتکل که از توانمندی علمی ، فرهنگی ، ورزشی و … برخوردارند توجه شده و در یکی ، دو‌سال اخیر نیز اقداماتی در این زمینه صورت گرفت ، اگر چه لیاقت بانوان ما بیشتر است و باید تلاش همه جانبه شود تا بانوان به سهم واقعی خود از منابع دسترسی پیدا کنند.

نخستین پارک بانوان کشور در سال ۸۱ در بروجرد ساخته شد. زنان پایتخت هم سال ۸۷ صاحب پارک شدند. اما تلاش برای اجرای پروژه پارک بانوان در هفتکل ناکام مانده بود که اکنون در اولویت کاری قرار گرفته است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *