برگزاری مسابقات داخلی دوومیدانی در پتروشیمی امیرکبیر

خورنا|باقر گل فر:عصر دیروز مسابقات داخلی دو ومیدانی با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی در پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، عصر دیروز مسابقات داخلی دوومیدانی با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی در پتروشیمی امیرکبیر در ۲ رده سنی زیر ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال برگزار شد.

طبق هماهنگی های انجام شده، هیات دو و میدانی پتروشیمی امیرکبیر عصر دیروز مسابقات دو ومیدانی را در رشته های دو۱۰۰متر، آمادکی جسمانی، پرش طول و پرتاب وزنه در بین تمامی کارکنان رسمی و پیمانکاری برگزار کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی کارکنان رو به رو بود.

در این مسابقات ۵۵نفر از کارکنان در ۴ رشته به رقابت پرداختند که از این میان در رشته آمادگی جسمانی افراد زیر ۳۵ سال سجاد چراغی، محمد مقدم و ساسان حاتمی و در سن بالای ۳۵ سال نیز عبدالعالی شدیدی، خلیل بحرینی، بهروز صادقی یه ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

در رشته دو ۱۰۰ متر، در سن زیر ۳۵ سال جواد عسکری، میثم هاشمی و رضا شریفی به ترتیب مقام اول تا سوم را ازآن خود کردند، در سن بالای ۳۵ سال نیز روح الله افشار، مهران مختاری، حبیب الله پورکاظمی نفر اول تا سوم شدند.

صادق وفدار، عارف نصرالهی و محمد شهرویی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم رشته پرش طول در سن زیر ۳۵ سال  اعلام شدند و حسین مهدی پور، رجب کوشکی و عبدالامیر عوادی نیز به ترتیب در سن بالای ۳۵ سال مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته پرتاب وزنه که با استقبال بسیار خوب کارکنان رو به رو بود امین غلامی، سجاد یوسفی و مهدی زلفی به عنوان نفرات اول تا سوم در سن زیر ۳۵ سال  برگزیده شدند و نفرات اول تا سوم این رشته در رشته پرتاب وزنه یداله کمایی، ایمان آرمون و روح اله باستان بودند.

محمود رضا طیبی، مسعود ستاری و بهروز بوعلی داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

گفتنی است، کارکنان پتروشیمی امیرکبیر در ۵ دوره متوالی مقام قهرمانی مسابقات دوومیدانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی را اذآن خود کرده است و در مسابقات دو سال گذشته نیز مقام سوم را کسب کرد، این مسابقات هر ۲ سال یک بار به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می شود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *