۱۴ طرح عمرانی بخش الوار گرمسیری اندیمشک افتتاح می شود

خورنل_ پیمان جهانگیری اظهار داشت: رفع محرومیت و ایجاد شرایط توسعه و پیشرفت بخش الوار گرمسیری اندیمشک، نیازمند توجه و پیگیری گسترده مسئولان محلی و استانی است.

وی با بیان این که به همین جهت پیگیری‌های گسترده‌ای به جهت تأمین نیازهای شهروندان در بخش الوار گرمسیری اندیمشک به اجرا رسیده است گفت: به‌زودی و با همکاری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و اداره امور عشایر شهرستان ۱۴ طرح عمرانی در بخش الوار گرمسیری اندیمشک به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح‌های عمرانی بخش الوار گرمسیری اندیمشک در سال ۱۳۹۷ افتتاح می‌شود

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: حفر چاه و تکمیل طرح‌های آب رسانی و ایجاد مسیرهای ارتباطی مختلف از جمله طرح‌های عمرانی بخش الوار گرمسیری هستند که از طریق منابع مالی استانی و وزارت نفت، تکمیل و پیش بینی می‌شود این طرح‌ها در نیمه ابتدای سال ۹۷ به بهره برداری برسند.

وی افزود: با تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها، بیش از ۷۳ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی بخش الوار گرمسیری اندیمشک بهسازی و آسفالت می‌شوند و مسیر توسعه الوار گرمسیری اندیمشک بیش از گذشته، هموار می‌گردد.

جهانگیری با اشاره به اجرای طرح جاده چاونی منطقه منگره بخش الوار گرمسیری اندیمشک، بیان کرد: این طرح با مساحت ۸ کیلومتر اجرا و عملیات شن ریزی و بیس ریزی و آسفالت آن در کم‌ترین زمان ممکن به اجرا می‌رسد.

وی گفت: هم چنین طرح تکمیل جاده سر پله بخش الوار گرمسیری اندیمشک نیزمورد توجه قرار گرفته است و با بهره برداری از آن، ۱۷ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی بخش الوار گرمسیری اندیمشک بهسازی و ساماندهی می‌شوند و نیاز بیش از ۲۰۰ خانوار منطقه تأمین می‌گردد.

جاده مازو به شهبازان تکمیل و آسفالت می‌شود

فرماندار اندیمشک با اشاره به ایجاد جاده مازو به شهبازان ادامه داد: این طرح نیز با مساحت ۱۷ کیلومتر در دست اجرا است و با بهره برداری از آن نیازهای بیش از ۳۰۰ خانوار منطقه تأمین و فرصت رشد و توسعه بخش الوار گرمسیری اندیمشک بیش از گذشته فراهم می‌شود.

وی ایجاد جاده شهبازان و به تله زنگ را از دیگر طرح‌های در حال اجرا بخش الوار گرمسیری اندیمشک دانست و افزود: این جاده نیز به مساحت ۲۰ کیلومتر اجرا و با بهره برداری کامل از آن، ۳۰۰ خانوار از مسیرهای ارتباطی و جاده‌ای مناسب برخوردار می‌گردند.

جهانگیری عنوان کرد: آسفالت جاده‌های ارتباطی روستایی مگسان کوثر، روستای کوثر، کبوتران، پایتخت گلزار، پایتخت تل کر، آبید، دلیران، پره کبود از دیگرطرح‌های در حال اجرا بخش الوار گرمسیری اندیمشک هستند که با اجرا و بهره برداری از آن‌ها، بیش از ۱۱ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی بخش الوار گرمسیری آسفالت می‌شوند.

اجرای ۲ طرح آب رسانی در بخش الوار گرمسیری اندیمشک

وی با بیان این که اجرای ۲ طرح آب رسانی نیز در بخش الوار گرمسیری موردتوجه قرار گرفته است، گفت: با اجرای این طرح‌ها آب شرب تله زنگ و روستاهای تل زرکه، چم گونی، چین روزه، توه، حیدر نژادها نیز تأمین می‌گردد.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: با اجرای این طرح‌های آب رسانی علاوه بر حفر چاه و تجهیز و احداث ساختمانی آن‌ها بیش از ۳۰ کیلومتر خط انتقال آب احداث و نیازهای بیش از ۱۲۰ خانوار مناطق مختلف بخش الوار گرمسیری اندیمشک، تأمین می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده بخش الوار گرمسیری اندیمشک، افزود: بابهره برداری از طرح‌های عمرانی بخش الوار گرمسیری، نیاز بیش از یک هزار خانوار بخش الوار گرمسیری تأمین و محرومیت آنان در دسترسی به مسیرهای ارتباطی جاده‌ای و تأمین آب شرب به میزان قابل توجهی رفع می‌گردد.

جهانگیری ادامه داد: بسیاری از مناطق بخش الوار گرمسیری اندیمشک کوهستانی و سخت گذر بوده و همین مقوله لزوم توجه و سرعت در اجرای طرح‌های عمرانی بخش الوار گرمسیری اندیمشک را بیش از بیش از گذشته مطرح کرده است و امیدواریم به زودی و درکم‌ترین زمان ممکن، شاهد افتتاح و بهره برداری از این طرحها باشیم.

گفت‌وگو از محمد امین جشمیدی

انتهای پیام/ ح

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *