کسب مقام سوم امیدیه در هشتمین دوره المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا در استان

اسداله ترحم / خورنا – به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان امیدیه، مسابقات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا با سرپرستی سعید کوشا در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ورزشکاران شهرستان امیدیه، در دورشته دو ومیدانی و پرتاب دیسک مقابل حریفان خود صف ارایی کردند که در پایان عبدالله خضرایی در دو ۱۰۰ متر و لیلا فیوج در پرتاب دیسک برای نخستین بار در این رشته مقام سوم را کسب نمودند.

آبدیده رئیس هیات بیماران خاص وپیوند اعضا شهرستان امیدیه گفت: با وجود اینکه مدت زمان زیادی از تاسیس این هیئت نمیگذرد، لیکن با برنامه ریزی صحیح و جلب حمایتهای فرماندار و همچنین همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه بخصوص پونه کشتکار دبیر هیات بیماران خاص و پیوند اعضا و همچنین تلاشهای بی وقفه اعضای زحمتکش این هیات به پیشرفتهای فراوانی در خصوص حل مسائل ومشکلات این عزیزان نائل گشته است و همین مقامهای کنونی این عزیزان بیانگر همت وتلاش همکارانم در این هیات میباشد.

در پایان حاجی زاده رئیس ستاد بحران و مسئول هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء استان، از حضور تیم و مسئول بیماران خاص و پیوند اعضاء شهرستان امیدیه در این المپیاد تشکر و قدردانی کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *